Delhaize Belgium ingyenessé teszi az online rendelések üzletbeli átvételét
A Delhaize Belgium bejelentette, hogy eltörli az online rendelések üzletbeni átvételi díját, ezzel elsőként kínálja ingyenesen a „Collect” szolgáltatást az országban – írja az ESM Magazine.
Korábban a vásárlók 2,95-4,95 eurós díjat fizettek rendelésük átvételekor, kivéve ha annak értéke meghaladta a 150 eurót vagy tartalmazott promóciós termékeket.
A vállalat 119 átvételi pontot üzemeltet Belgium-szerte, és a változással célja, hogy még szélesebb vásárlói kör számára tegye elérhetővé a szolgáltatást.
A Delhaize által idézett tanulmányok szerint a „Collect” felhasználóinak 80%-a egyébként is vásárol a fizikai üzletekben, ami alátámasztja az online és offline csatornák szinergiáját.
Fenntartható csomagolásra váltás
Az ingyenes átvétel bevezetésével párhuzamosan a Delhaize megszünteti a kartondobozok használatát az e-kereskedelmi csomagolásban, és helyette többször használható, összehajtható dobozokat vezet be. Az intézkedés évente 1205 tonnával csökkenti a papírhulladék mennyiségét, ami 14000 fa megmentésével egyenértékű. A cég szerint az új csomagolás a termékeket is jobban védi a szállítás és átvétel során.
Kapcsolódó cikkeink
Okoshűtőt tesztel a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium a brüsszeli Auderghem városrészben lévő hipermarkete szomszédságában…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >Felvásárolja a belga Colruyt Group a Foodbaget
A belga Colruyt Group 100%-os tulajdonába kerül a Smartmat nevű…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >