Dél-Korea a világ hatodik dermokozmetikai piaca
A piaci versenybe „concept-dermo”, a „dermo-inspirált” és a gyógyszertári, ún. pharma-dermo márkák kapcsolódtak be.
Az Euromonitor legfrissebb szépség- és testápolási kutatása alapján Dél-Korea 2023-ban a hatodik helyen állt a globális dermokozmetikai piacon és ezzel a valaha volt legjobb teljesítményt nyújtotta, hiszen az összesített „versenyben” a 11. helyet foglalja el.
A dermokozmetikumok gyors növekedése mind a gyógyszertári, mind a nem gyógyszertári, ún. concept-dermo és dermo-inspirált márkák versenyét is vonzotta. Ezek a márkák bevezetésük után vagy koncepciójuk alapján a dermokozmetika egyes aspektusaira építenek, kihívást jelentve ezzel a hagyományos dermokozmetikai márkák számára, amelyek fejlesztéséhez az átfogó kutatás és a klinikai vizsgálatok miatt hosszabb időre van szükség.
– A szigorúan vett dermokozmetikai márkákat a „concept-dermo” márkák növekedés tekintetében megelőzik mind az új bevezetések ütemét, mind a marketingfelhajtás mértékét illetően – jegyezte meg a jelentés.
A dermokozmetikumok számára a tiszta szépségápolási márkák is versenyt jelentenek azáltal, hogy az érzékeny bőrt célozzák és a természetes összetevők hatékonyságát hangsúlyozzák, igaz tudományos bizonyítékok nélkül. Dél-Koreában például az egyik vezető tiszta szépségápolási márka „eredetiösszetevő-biztosítási” rendszert vezetett be, ami megnehezíti a fogyasztók dolgát, amikor dermokozmetikumok és nem dermokozmetikumok között választanak.
A jelentés szerint a fogyasztói elvárások megértése kulcsfontosságú a dermokozmetikai piac bővítéséhez. A dél-koreai fogyasztók a prémium tulajdonságok hallatán bizonyított hatékonyságra és orvosi támogatásra asszociálnak.
Az Euromonitor 2023-as felmérése szerint a dél-koreai fogyasztókat sok más országnál nagyobb arányban (30%) zavarja bőrük bőrhibákra/pattanásokra való hajlama. Az érzékeny bőr és a viszkető fejbőr szintén gyakori aggodalmak, ami komoly alapot jelent a dermokozmetikumok számára.
A piaci jelenlét fenntartása érdekében a dermokozmetikai márkáknak a bőr- és hajápoláson túlmenően érdemes termékeikkel megjelenniük a dekorkozmetikumok és az illatszerek kategóriájában is.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Milliárdos bevételkiesést szenvedhet el a dán élelmiszer-kereskedelem a súlycsökkentő szerek miatt
Akár 1,2 milliárd dán korona (130 millió euró) forgalomkieséssel is…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Gombócok ideje
A hazai szakma láthatóan követi a fagylaltvilágtrendeket és nyitott az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővíti a Walmart a munkavállaói kedvezmények körét
Bővül a Walmart munkavállalói kedvezményeinek köre, és az amerikai dolgozók…
Tovább olvasom >Franciaországban is elindult a Kaufland piactere
A német e-kereskedelmi óriás Kaufland megnyitotta piacterét Franciaországban, ezzel belépve…
Tovább olvasom >Fehérjedús italokkal és új ételekkel bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A menü egyszerűsítését követően a Starbucks új, prémium kávékra, nem…
Tovább olvasom >