Deichmann cipő az Europeumból
Csütörtökön újabb pláza nyílik Budapesten. A Blaha Lujza téren lévő 31 ezer négyzetméteres, kilencmilliárd forintba került Europeum Bevásárlóközpontban többek között Deichmann üzlet is nyílik.
Egy év alatt 12,8 milliárd forintról 15,98 milliárdra növelte forgalmát a Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. A cég az elmúlt évben 11 új üzletet nyitott, így a lánc év végére 72 boltból állt.
Az idén is folytatódik a hálózatbővítés: Budapesten 4, vidéken pedig 6 új üzlet létesítése szerepel a tervekben. A magyar cipőpiac legnagyobb szereplője a 2009-es 2,67 millióval szemben az elmúlt évben 3,17 millió pár cipőt adott el.
Az esseni székhelyű családi vállalkozás Európában is piacvezető a cipőkiskereskedelmi piacon és világszerte közel 30 ezer munkatársat foglalkoztat. Gyakran vásárol meg üzletláncokat (hasonló családi vállalatokat), és ezeket eredeti nevük alatt vezeti tovább.
Ezért a Deichmann csoport Svájcban például a Dosenbach és az Ochsner hálózatot működteti, Hollandiában a van Haarent, az Egyesült Államokban pedig a Rack Room Shoes tartozik hozzá. Deichmann név alatt Nagy Britanniától Törökországig 17 országban van jelen a csoport, amely az idén Porugáliában és Szerbiában is megveti a lábát – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >