Deichmann cipő az Europeumból
Csütörtökön újabb pláza nyílik Budapesten. A Blaha Lujza téren lévő 31 ezer négyzetméteres, kilencmilliárd forintba került Europeum Bevásárlóközpontban többek között Deichmann üzlet is nyílik.
Egy év alatt 12,8 milliárd forintról 15,98 milliárdra növelte forgalmát a Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. A cég az elmúlt évben 11 új üzletet nyitott, így a lánc év végére 72 boltból állt.
Az idén is folytatódik a hálózatbővítés: Budapesten 4, vidéken pedig 6 új üzlet létesítése szerepel a tervekben. A magyar cipőpiac legnagyobb szereplője a 2009-es 2,67 millióval szemben az elmúlt évben 3,17 millió pár cipőt adott el.
Az esseni székhelyű családi vállalkozás Európában is piacvezető a cipőkiskereskedelmi piacon és világszerte közel 30 ezer munkatársat foglalkoztat. Gyakran vásárol meg üzletláncokat (hasonló családi vállalatokat), és ezeket eredeti nevük alatt vezeti tovább.
Ezért a Deichmann csoport Svájcban például a Dosenbach és az Ochsner hálózatot működteti, Hollandiában a van Haarent, az Egyesült Államokban pedig a Rack Room Shoes tartozik hozzá. Deichmann név alatt Nagy Britanniától Törökországig 17 országban van jelen a csoport, amely az idén Porugáliában és Szerbiában is megveti a lábát – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >