December 6-ig várják a nevezéseket a Hungaricool termékversenyre
Bő két hét múlva, december 6-án zárul a nevezés a 2022-es Hungaricool termékversenyre. A K&H aktív szerepvállalásával megújuló kezdeményezés egyedülálló lehetőséget kínál a nyerteseknek és termékeiknek.

Fókuszban a hazai termékfejlesztések
„A SPAR Magyarország negyedik alkalommal indította el 2022-ben a Hungaricool termékversenyt, hiszen vállalatunk számára kiemelten fontosak a magyar gazdák, családi vállalkozások, hazai termékfejlesztések. A termékversenyt azért indítjuk el évről-évre, hogy lehetőséget adjunk nekik a továbblépésre, fejlődésre, és hogy szélesebb közönség előtt is megmutathassák termékeiket. Ezzel mind a hazai gyártók, termelők, vállalkozások, mind a SPAR vásárlói jól járnak. Az idei versenyre is olyan magas minőséget képviselő, Magyarországon előállított termékeket várunk, amelyek új fejlesztésűek, vagy ha már léteznek, a kiskereskedelmi láncokban széles körben még nem kaphatók”
– ismertette Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A hazai gazdaság kreatív forrásainak felkutatására és támogatására életre hívott megmérettetés győztesei eredeti ízkombinációjú, ötletes élelmiszer-, vagy izgalmas non-food termékekkel kerülhetnek az INTERSPAR áruházak, illetve a SPAR Online shop kínálatába. A termékversenyre tehát élelmiszer és non-food kategóriákban lehet nevezni. Előbbinél fontos szempont, hogy a kiírók csak előre csomagolt kiszerelésű termékeket fogadnak el. Tejek, tejtermékek, fagyasztott készítmények, zsírok és olajok, feldolgozott vagy szárított zöldségek, gyümölcsök, édességek, gabonafélék, hús-, sütő-, és tojástermékek, sók, fűszerek, levesek, szószok, mártások, saláták, szendvicskrémek, biotermékek, speciális élelmiszerek, bébi-, és kényelmi ételek, élelmiszer-adalékok, italok és állateledelek kategóriacsoportban várják a kihívásra jelentkezőket.
A K&H a Hungaricool 4. évadában pénzügyi tanácsadóként támogatja a termékverseny pályázóit, amellyel a program is szintet lép. „Az idei évadtól még aktívabb szerepvállalással támogatjuk a termékverseny győzteseit, akiket személyre szabott pénzügyi tanácsadással és finanszírozással segítünk, hogy teljesíteni tudják a SPAR felé vállalt kötelezettségeiket” – mondta el Rammacher Zoltán, a K&H kkv marketing- és értékesítés támogatás vezetője.
A program részeként, a SPAR Beszállítói Akadémia keretein belül folyamatos mentorálásban részesülnek a nyertesek a minőségügyi, marketing és logisztikai folyamatok terén, ami átsegíti őket a nehézségeken. A K&H támogatásával pedig megismerhetik többek között a tudatos pénzügyi és cash-flow tervezés alapjait is. A SPAR Beszállítói Akadémia elsődleges célja, hogy a brand-építés tekintetében olyan tudásanyaggal segítse a magyar kisvállalkozásokat, amely ösztönözi a további termékfejlesztést és amiből az élet más területein is profitálhatnak.
További részletek és jelentkezés: https://hungaricool.hu/
Kapcsolódó cikkeink
K&H: hány forintért kártyáztak a magyarok külföldön?
Közel 3 millió alkalommal vásároltak külföldön a K&H bankkártyás ügyfelei…
Tovább olvasom >Egy év alatt négyszeresére ugrott a felelős alapok kezelt vagyona
A Magyar Nemzeti Bank nemrégiben megjelent 2024-es adatai szerint a felelős alapok…
Tovább olvasom >A magyar cégek több mint kétötöde alkalmaz mesterséges intelligenciát
A mesterséges intelligencia immár nemcsak ígéret vagy jövőkép, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >