December 6-ig várják a nevezéseket a Hungaricool termékversenyre
Bő két hét múlva, december 6-án zárul a nevezés a 2022-es Hungaricool termékversenyre. A K&H aktív szerepvállalásával megújuló kezdeményezés egyedülálló lehetőséget kínál a nyerteseknek és termékeiknek.

Fókuszban a hazai termékfejlesztések
„A SPAR Magyarország negyedik alkalommal indította el 2022-ben a Hungaricool termékversenyt, hiszen vállalatunk számára kiemelten fontosak a magyar gazdák, családi vállalkozások, hazai termékfejlesztések. A termékversenyt azért indítjuk el évről-évre, hogy lehetőséget adjunk nekik a továbblépésre, fejlődésre, és hogy szélesebb közönség előtt is megmutathassák termékeiket. Ezzel mind a hazai gyártók, termelők, vállalkozások, mind a SPAR vásárlói jól járnak. Az idei versenyre is olyan magas minőséget képviselő, Magyarországon előállított termékeket várunk, amelyek új fejlesztésűek, vagy ha már léteznek, a kiskereskedelmi láncokban széles körben még nem kaphatók”
– ismertette Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A hazai gazdaság kreatív forrásainak felkutatására és támogatására életre hívott megmérettetés győztesei eredeti ízkombinációjú, ötletes élelmiszer-, vagy izgalmas non-food termékekkel kerülhetnek az INTERSPAR áruházak, illetve a SPAR Online shop kínálatába. A termékversenyre tehát élelmiszer és non-food kategóriákban lehet nevezni. Előbbinél fontos szempont, hogy a kiírók csak előre csomagolt kiszerelésű termékeket fogadnak el. Tejek, tejtermékek, fagyasztott készítmények, zsírok és olajok, feldolgozott vagy szárított zöldségek, gyümölcsök, édességek, gabonafélék, hús-, sütő-, és tojástermékek, sók, fűszerek, levesek, szószok, mártások, saláták, szendvicskrémek, biotermékek, speciális élelmiszerek, bébi-, és kényelmi ételek, élelmiszer-adalékok, italok és állateledelek kategóriacsoportban várják a kihívásra jelentkezőket.
A K&H a Hungaricool 4. évadában pénzügyi tanácsadóként támogatja a termékverseny pályázóit, amellyel a program is szintet lép. „Az idei évadtól még aktívabb szerepvállalással támogatjuk a termékverseny győzteseit, akiket személyre szabott pénzügyi tanácsadással és finanszírozással segítünk, hogy teljesíteni tudják a SPAR felé vállalt kötelezettségeiket” – mondta el Rammacher Zoltán, a K&H kkv marketing- és értékesítés támogatás vezetője.
A program részeként, a SPAR Beszállítói Akadémia keretein belül folyamatos mentorálásban részesülnek a nyertesek a minőségügyi, marketing és logisztikai folyamatok terén, ami átsegíti őket a nehézségeken. A K&H támogatásával pedig megismerhetik többek között a tudatos pénzügyi és cash-flow tervezés alapjait is. A SPAR Beszállítói Akadémia elsődleges célja, hogy a brand-építés tekintetében olyan tudásanyaggal segítse a magyar kisvállalkozásokat, amely ösztönözi a további termékfejlesztést és amiből az élet más területein is profitálhatnak.
További részletek és jelentkezés: https://hungaricool.hu/
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >A megújuló energia és az ingatlanfejlesztés húzza a zöldhiteleket
A Magyar Nemzeti Bank nemrég megjelent 2024-es adatai szerint a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >