December 6-án nyit a The—Bar Giftshop Pop Up Store
Egyszeri és megismételhetetlen élménnyel várja a prémium italok iránt érdeklődőket a The—Bar Giftshop. A mindössze két hétig elérhető csodavilágban nem csak az exkluzív kínálat terén lelhet igazi kincsekre az, aki december 6. és 20. között betér a Szent István Bazilika lábánál megnyílt pop-up boltba, de a tökéletes ajándékot is beszerezheti, miközben szakértő segítséggel merülhet el a luxusitalok világában. A kis üzlet nem csak a vásárlóknak tartogat meglepetéseket, hanem azoknak is, akik egy egyedülálló kóstolási élmény keretében szeretnék megismerni a különleges italokat.

A prémium közönség a cél
Lenyűgöző beltér, prémium kiszolgálás és igazi italkülönlegességekből álló kivételes kínálat. A december 6-án megnyílt The—Bar Giftshop Pop-Up Store most egyedülálló lehetőséget biztosít arra, hogy az érdeklődők szakértők segítségével fedezzék fel a különleges márkák és termékek világát.
A Diageo Magyarország és a Zwack Unicum Nyrt. luxus pop-up üzletének kínálatában az érdeklődök többek között bepillantást nyerhetnek a világelső luxus tequila, a Don Julio exkluzív termékpalettájába a Don Julio Reposado és a Don Julio 1942 által. Emellett a szakértők által vezetett, online regisztrációhoz kötött kóstolók keretében felfedezhetik a Singleton Dufftown maláta whisky selymesen gazdag ízét, élvezhetik a Johnnie Walker Blue Label időtlen eleganciáját, valamint a Zacapa XO komplex, aszalt gyümölcsös-fűszeres zamatát. A kínálatban a 2023-as Scotch Whisky Special Releases kollekcióból olyan limitált számú whisky kuriózumok is helyet kapnak, mint a 14 éves Singleton of Glendullan, a 12 éves Roseisle, az 11 éves Oban, a NAD Talisker, vagy a 2022-es kollekcióból származó 26 éves Cameronbridge.
„A Zwack Unicum és a Diageo Magyarország együttműködésével létrejött karácsonyi pop-up üzletben a legkiválóbb luxus italokat kínáljuk a fogyasztóknak. Az üzlettel nemcsak vásárlási lehetőséget, hanem különleges élményt és tudást is biztosítunk az érdeklődőknek azáltal, hogy megismerhetik az exkluzív márkák és termékek történetét, minőségét és ízét.”
– mondta Bognár Marianna, Diageo, Head of Luxury Eastern Europe.
A budapesti karácsonyi vásár forgatagától mindössze pár lépésre található üzletben a vásárlók részére olyan egyedi készítésű parfümgyertyával kedveskednek, amelyek nem csak tökéletesen illenek az italok aromájához, hanem akár a The—Bar Giftshop Pop-Up Store különleges atmoszféráját is otthonaikba csempészik.
Kapcsolódó cikkeink
Fütyülős Meggy 0,5 l
Megérkezett a Fütyülős legújabb ízélménye, a Fütyülős meggy. Fanyar-édes lendülete…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >Magasrangú kitüntetések élelmiszer-ipari és -kereskedelmi szakemberek számára
A Magyar Köztársaság Nemzeti Ünnepéhez kapcsolódva Szommerné Egyed Linda, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Automatizálással gyorsítja az élelmiszer-házhozszállítást Szingapúrban a Foodpanda
Teljes mértékben automatizálja szingapúri „dark store” raktárait a Foodpanda annak…
Tovább olvasom >