Debrecenben nyitott kávézót a Starbucks
A Fórum bevásárlóközpontban nyitott üzlettel együtt 21 magyarországi taggal rendelkezik a világhírű kávézólánc. A márka 2010 óta van jelen a magyar piacon, a debreceni üzlet a második vidéki nagyvárosban nyitott kávézója.
A közel 180 négyzetméteres kávézó a jellegzetes Starbucks-hangulatot idézi fa burkolattal, kávébarna és natúr színekkel, kényelmes bútorokkal, és a megszokott, szélesen elnyúló bárpulttal, hogy a vendégek már a belépés pillanatától otthonosan érezhessék magukat. Többfunkciós berendezésével és barátságos hangulatával a Starbucks Fórum állandó helyszínévé szeretne válni a kávé élvezetének, legyen szó egy gyors megbeszélésről, egy kellemes baráti beszélgetésről vagy egy nagyobb létszámú tárgyalásról. Utóbbihoz az üzlethelyiség végében, a vendégtértől kissé elszeparált közösségi asztal biztosít ideális helyet, ahol a baristák rendszeresen kávékóstolót is terveznek tartani a kávé iránt érdeklődőknek.
Az új kávézóban a személyre szabható kávékülönlegességek mellett érdemes megkóstolni a süteményeket és a helyben készített friss szendvicseket is. Az évszakhoz igazodva a kávézólánc legújabb jeges kávéi, jeges teái és limonádéi, friss saláták és gyümölcslevek is megtalálhatóak az üzlet kínálatában. Az otthonra megvásárolható, helyben leőröltethető szemes kávék közül négy kedvenc már kapszulás kiszerelésben is elérhető.
„Nagy öröm számunkra, hogy a Starbucks életérzést immár Debrecenben is átadhatjuk vendégeinknek” – mondta Kerek Fanni, a Starbucks magyarországi brand managere. „Reméljük, hogy a kávézónk hamar helyet kap a debreceniek életében, és sikerül a nyüzsgő bevásárlóközpontban egy új otthonos közösségi teret is létrehoznunk” – osztotta meg a kávézólánc elképzeléseit a szakember.
Azoknak, akiknek nincs idejük helyben elfogyasztani az italukat, a papírpohár mellett lehetőségük van saját termopoharukba is kérni az italukat, amivel egyszerre pénzt is spórolnak és a környezetet is óvják. Minden alkalommal, amikor egy vendég a papírpohár helyett a saját tumblerébe kéri az italát elvitelre, 90 forintot visszakap a vásárlása árából.
Az új kávézó 15 munkatárssal indul, akik a nyitás előtt a Starbucks saját baristaképzésén vettek részt, hogy a már jól megszokott színvonalat képviselhessék az új helyszínen is.
A most nyitott kávézót hamarosan újabb követi a városban.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >