A „Daphne” elemző rendszer április közepétől érhető el Magyarországon is
Működik a kampányom? Elérem azt a hozamot, amit a befektetésemnek hoznia kell? – ezekre a kérdésekre is választ ad a GfK „Daphne” rendszere azoknak, akik a legtöbbet szeretnék kihozni reklámjaikból.
A GfK „Daphne” felmérési és elemző megoldása 2011. április közepétől érhető el a GfK Hungária ügyfelei számára.
A „Daphne” egy előre mutató innovatív kutatási termék, amely világos számsorokat nyújt reklámkampányokról még a kampány futása közben. A rendszer egyedi lehetőséget biztosít a GfK Hungária ügyfeleinek arra, hogy a legtöbbet hozzák ki reklámköltéseikből: finomra hangolják, kiigazítsák, és növeljék a potenciálját, valamint tőkét kovácsoljanak abból, ami működik, és elvessék azt, ami nem.
„Megéri? Elérem azt a hozamot, amit a befektetésemnek hoznia kell? Működik a kampányom?” – A „Daphne” többek között ezekre a kérdésekre tud választ adni 48 órán belül. A GfK új felmérési és elemző megoldása automatikusan feldolgozza a hirdetési kampányok online mérési adatait, és akár 2 nap alatt adatokat biztosít. Az automatikusan generált hatékonysági mutatószámok, benchmark adatok és külső forrásokból származó adatok összehasonlítása lehetővé teszi a kapott információ átfogó felhasználását.
A „Daphne” kifejlesztői teljesen automatizálták az adatgyűjtés és az adatelemzés folyamatát. A teljes mértékben automatizált folyamatnak köszönhetően az eredmények a válaszadótól közvetlenül a hirdetőhöz is eljutnak egy online felületen keresztül. Ennek eredményeképpen a folyamat jelentősen felgyorsul, a jelentések a korábbinál jóval gyorsabban elkészülnek, ezért a GfK Hungária ügyfelei azonnal reagálni tudnak a nemkívánatos hatásokra, és kijavíthatják az esetleges kommunikációs hibákat.
Az eredmények online elérhetőek. Ez nem csak egyidejű gyors elérést garantál több felhasználó számára, hanem különböző hozzáférési jogok beállítását is lehetővé teszi. Az online eszköz automatikusan generálja a legfontosabb kampányhatékonysági mutatószámokat és a felhasználói felület az ügyfelek egyedi igényeihez igazítható. A rendszerbe külső adatok is betölthetőek (pl. GRP, Kiskereskedelmi Panel adatai stb.), így további összehasonlítás és átfogó elemzés is készíthető.
„Eddig a hirdetők számára nem volt lehetséges, hogy tevékenységük sikerét még a kampány ideje alatt mérjék. A Daphne használatakor naprakész információ áll rendelkezésére arról, hogy éppen mi történik. A megrendelők azonnal tudnak reagálni minden lehetséges kommunikációs hibára, és szükség szerint ki tudják igazítani az irányt annak érdekében, hogy a kampányuk a lehető leghatékonyabb legyen” – mondja Bacher János, a GfK Hungária ügyfélkapcsolati igazgatója.
A „Daphne” felmérési és elemző megoldás 2011. április közepétől érhető el a GfK Hungária ügyfelei számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >Sok a jelentkezés, mégis gyakran kihívást jelent a hatékony toborzás a hazai vállalatoknak
A magyarországi cégek munkaerő-menedzsmenttel kapcsolatos tapasztalatai és elképzelései csak minimális…
Tovább olvasom >