Danone OIKOS Görög Krémjoghurt: Új név, változatlan tartalom
2015 decemberétől a Danone Görög Krémjoghurt különleges krémességével, a megszokott magas minőségével, de már Danone OIKOS Görög Krémjoghurt néven kényezteti a magyar fogyasztókat.
A Danone Kft. 6 évvel ezelőtt a hazai fejlesztésű Görög Krémjoghurt márkával alapította meg a görög joghurtok lokális szegmensét, amely később Magyarországon önálló márkanévvé nőtte ki magát.
Azért, hogy a termék neve még inkább hangsúlyozza a termék egyediségét, ezért egy olyan márkanevet választottunk, amely egyértelműen segíti megkülönböztetni a terméket a kategóriában található egyéb termékektől.
Az új márkanév, a görög eredetű OIKOS lett, melynek jelentése otthon, ház, háztartás, fehér ház.
Az OIKOS márkanév a Danone által más országokban is használt globális márkanév, amelyhez a változás révén a hazai Görög márka is csatlakozik.
A változás kizárólag a termék megnevezését érinti, az OIKOS Görög krémjoghurt továbbra is a magyar fogyasztók által eddig is kedvelt ízekben, minőségben valamint a megszokott csomagolásban és kiszerelésekben jelenik meg a boltok polcain.
A névváltozás érinti még a márka Facebook oldalának megnevezését is, mely a jövőben Danone OIKOS Krémjoghurt néven kínál szórakoztató tartalmakat a márka rajongóinak.
Kapcsolódó cikkeink
Kivezeti a német piacról a Provamel márkát a Danone
Augusztustól megszünteti a Provamel márka forgalmazását a Danone Németországban. A…
Tovább olvasom >Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >