Danone OIKOS Görög Krémjoghurt: Új név, változatlan tartalom
2015 decemberétől a Danone Görög Krémjoghurt különleges krémességével, a megszokott magas minőségével, de már Danone OIKOS Görög Krémjoghurt néven kényezteti a magyar fogyasztókat.
A Danone Kft. 6 évvel ezelőtt a hazai fejlesztésű Görög Krémjoghurt márkával alapította meg a görög joghurtok lokális szegmensét, amely később Magyarországon önálló márkanévvé nőtte ki magát.
Azért, hogy a termék neve még inkább hangsúlyozza a termék egyediségét, ezért egy olyan márkanevet választottunk, amely egyértelműen segíti megkülönböztetni a terméket a kategóriában található egyéb termékektől.
Az új márkanév, a görög eredetű OIKOS lett, melynek jelentése otthon, ház, háztartás, fehér ház.
Az OIKOS márkanév a Danone által más országokban is használt globális márkanév, amelyhez a változás révén a hazai Görög márka is csatlakozik.
A változás kizárólag a termék megnevezését érinti, az OIKOS Görög krémjoghurt továbbra is a magyar fogyasztók által eddig is kedvelt ízekben, minőségben valamint a megszokott csomagolásban és kiszerelésekben jelenik meg a boltok polcain.
A névváltozás érinti még a márka Facebook oldalának megnevezését is, mely a jövőben Danone OIKOS Krémjoghurt néven kínál szórakoztató tartalmakat a márka rajongóinak.
Kapcsolódó cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A Maerskkel társulva csökkenti a tengeri szállítási kibocsátását a Danone
Együttműködésbe kezdett a Danone a Maerskkel a tengeri logisztikai kibocsátások…
Tovább olvasom >A növényi alapú és tejtermékek támogatják a Danone eladásainak növekedését
Az áremelkedések lassulása mellett minden régióban és termékkategóriában újra növekedésnek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >