Danone OIKOS Görög Krémjoghurt: Új név, változatlan tartalom
2015 decemberétől a Danone Görög Krémjoghurt különleges krémességével, a megszokott magas minőségével, de már Danone OIKOS Görög Krémjoghurt néven kényezteti a magyar fogyasztókat.
A Danone Kft. 6 évvel ezelőtt a hazai fejlesztésű Görög Krémjoghurt márkával alapította meg a görög joghurtok lokális szegmensét, amely később Magyarországon önálló márkanévvé nőtte ki magát.
Azért, hogy a termék neve még inkább hangsúlyozza a termék egyediségét, ezért egy olyan márkanevet választottunk, amely egyértelműen segíti megkülönböztetni a terméket a kategóriában található egyéb termékektől.
Az új márkanév, a görög eredetű OIKOS lett, melynek jelentése otthon, ház, háztartás, fehér ház.
Az OIKOS márkanév a Danone által más országokban is használt globális márkanév, amelyhez a változás révén a hazai Görög márka is csatlakozik.
A változás kizárólag a termék megnevezését érinti, az OIKOS Görög krémjoghurt továbbra is a magyar fogyasztók által eddig is kedvelt ízekben, minőségben valamint a megszokott csomagolásban és kiszerelésekben jelenik meg a boltok polcain.
A névváltozás érinti még a márka Facebook oldalának megnevezését is, mely a jövőben Danone OIKOS Krémjoghurt néven kínál szórakoztató tartalmakat a márka rajongóinak.
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú és tejtermékek támogatják a Danone eladásainak növekedését
Az áremelkedések lassulása mellett minden régióban és termékkategóriában újra növekedésnek…
Tovább olvasom >283 millió dollárt ajánl a Danone a Lifeway Foods kefirgyártóért
A Danone a Lifeway körül kialakult heves családi vita közepette…
Tovább olvasom >Partnerséget kötött a Danone és az Ajinomoto a tejipar karbonkibocsátásának csökkentésére
A Danone és az Ajinomoto élelmiszeripari vállalatok stratégiai partnerségi megállapodást…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >Black Friday másképp: görbe tükröt tart az Euronics új kampánya
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az…
Tovább olvasom >Terjeszkedik a Scruton kávézólánc: több Libri könyvesboltban váltják a Café Frei egységeit
A 2020-ban alapított Scruton kávézólánc az idei évben jelentős terjeszkedésbe…
Tovább olvasom >