Daniel Craiggel forgat reklámfilmet a Heineken
„Worth The Wait”, azaz „Megéri várni rá” címmel forgat új reklámfilmet a Heineken Daniel Craig főszereplésével a legújabb Bond-film, a No Time To Die megjelenése alkalmából. A filmen Daniel Craig türelmesen vár a frissítő jéghideg Heineken sör első kortyára, így tisztelegve a sorozat következő részét már nagyon váró rajongók előtt, és megmutatva, hogy a legjobb dolgokra érdemes várni.
A filmet egy a Heineken által elvégzett valós társadalmi kísérlet előzte meg, melyben 115 személy kapott egy-egy pohár hideg Heinekent 0–30 perc időtartamban. A kísérlet megmutatta, hogy azok, akik 20 percig vártak az italukra, élvezték annak elfogyasztását a legjobban.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Szlovénia legnagyobb sörfőzdéje 200 éves
Fennállásának 200. évfordulóját ünnepli Szlovénia legnagyobb sörgyára, a Lasko Pivovarna…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >A Helia-D-vel forgatott Zséda
Barátnők, nevetés, egy nyári délután – Zséda eddig nem látott…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >