Daniel Craiggel forgat reklámfilmet a Heineken
„Worth The Wait”, azaz „Megéri várni rá” címmel forgat új reklámfilmet a Heineken Daniel Craig főszereplésével a legújabb Bond-film, a No Time To Die megjelenése alkalmából. A filmen Daniel Craig türelmesen vár a frissítő jéghideg Heineken sör első kortyára, így tisztelegve a sorozat következő részét már nagyon váró rajongók előtt, és megmutatva, hogy a legjobb dolgokra érdemes várni.
A filmet egy a Heineken által elvégzett valós társadalmi kísérlet előzte meg, melyben 115 személy kapott egy-egy pohár hideg Heinekent 0–30 perc időtartamban. A kísérlet megmutatta, hogy azok, akik 20 percig vártak az italukra, élvezték annak elfogyasztását a legjobban.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Brit energiaital-márkában vásárolt részesedést a Heineken
Újabb lépést tett a söriparon túli terjeszkedés irányába a Heineken:…
Tovább olvasom >Világszerte 11%-kal csökkentette vízfelhasználását a Heineken
2018-hoz képest tavaly 11%-kal mérsékelte a Heineken vízfelhasználását globális szinten.…
Tovább olvasom >Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >