Daniel Craiggel forgat reklámfilmet a Heineken
„Worth The Wait”, azaz „Megéri várni rá” címmel forgat új reklámfilmet a Heineken Daniel Craig főszereplésével a legújabb Bond-film, a No Time To Die megjelenése alkalmából. A filmen Daniel Craig türelmesen vár a frissítő jéghideg Heineken sör első kortyára, így tisztelegve a sorozat következő részét már nagyon váró rajongók előtt, és megmutatva, hogy a legjobb dolgokra érdemes várni.
A filmet egy a Heineken által elvégzett valós társadalmi kísérlet előzte meg, melyben 115 személy kapott egy-egy pohár hideg Heinekent 0–30 perc időtartamban. A kísérlet megmutatta, hogy azok, akik 20 percig vártak az italukra, élvezték annak elfogyasztását a legjobban.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Felvásárlással terjeszkedik Közép-Amerikában a Heineken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bevezeti csomagolásán a NaviLens technológiát a Strongbow
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >„A Soproni generációk óta ott van az élet kis és nagy pillanataiban”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvannak az Év Kereskedője 2025 nyertesek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Soha nem látott magasságban a tejárak Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban a vendégek száma 5,2, a vendégéjszakáké 3,1 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >