Dániában valamennyi Netto üzlet átállt a vállalat 3.0 koncepciójára
A Salling Group a Rødbyben található üzlet újranyitásával fejezi be dániai Netto üzleteinek átállítását az új 3.0 koncepcióra.
A rødby-i üzlet átalakításával a kiskereskedelmi lánc egy ötéves projektje zárul le, amelynek célja, hogy jobb vásárlási élményt nyújtson a vásárlóknak.
2019 óta a Netto Dániában mindenütt korszerűsítette üzleteit, melynek keretében új külsőt és új elrendezést kaptak a boltok a továbbra is a legjobb árakon kínált áruválaszték változatlansága mellett.
Az élelmiszerlánc ebben az időszakban mintegy 547 üzletet újított fel, ebből mintegy 222-t tavaly.
Netto 3.0
A Netto 3.0 koncepció az üzletlánc dán és skandináv gyökereihez nyúl vissza, és új belső tereket, valamint kibővített gyümölcs- és zöldségrészleget alakít ki.
A régi Netto üzletek felújítása a berendezési tárgyakra, a bútorokra és az épület általános állapotára fókuszál.
Egyes átalakítások több hónapot vettek igénybe, míg mások egy nap alatt elkészültek – közölte a kereskedő, hozzátéve, hogy két koppenhágai Netto üzlet a régi formában működik tovább, mivel mindkettő egy nagyobb, később befejezésre kerülő építési projekt része.
A Netto további funkciókkal is bővíti üzleteit, többek között a friss kenyér sütödének helyet adó területekkel és elektronikus polccímkék elhelyezésével.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Milliárdos bevételkiesést szenvedhet el a dán élelmiszer-kereskedelem a súlycsökkentő szerek miatt
Akár 1,2 milliárd dán korona (130 millió euró) forgalomkieséssel is…
Tovább olvasom >59,4 millió euróból bővíti az Arla a krémsajtgyártást Dániában
Az Arla Foods 59,4 millió eurós beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >