Dániában valamennyi Netto üzlet átállt a vállalat 3.0 koncepciójára
A Salling Group a Rødbyben található üzlet újranyitásával fejezi be dániai Netto üzleteinek átállítását az új 3.0 koncepcióra.
A rødby-i üzlet átalakításával a kiskereskedelmi lánc egy ötéves projektje zárul le, amelynek célja, hogy jobb vásárlási élményt nyújtson a vásárlóknak.
2019 óta a Netto Dániában mindenütt korszerűsítette üzleteit, melynek keretében új külsőt és új elrendezést kaptak a boltok a továbbra is a legjobb árakon kínált áruválaszték változatlansága mellett.
Az élelmiszerlánc ebben az időszakban mintegy 547 üzletet újított fel, ebből mintegy 222-t tavaly.
Netto 3.0
A Netto 3.0 koncepció az üzletlánc dán és skandináv gyökereihez nyúl vissza, és új belső tereket, valamint kibővített gyümölcs- és zöldségrészleget alakít ki.
A régi Netto üzletek felújítása a berendezési tárgyakra, a bútorokra és az épület általános állapotára fókuszál.
Egyes átalakítások több hónapot vettek igénybe, míg mások egy nap alatt elkészültek – közölte a kereskedő, hozzátéve, hogy két koppenhágai Netto üzlet a régi formában működik tovább, mivel mindkettő egy nagyobb, később befejezésre kerülő építési projekt része.
A Netto további funkciókkal is bővíti üzleteit, többek között a friss kenyér sütödének helyet adó területekkel és elektronikus polccímkék elhelyezésével.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >Új fejezetet ír a Rimi Baltic a Salling Grouppal
Csendben megerősítette pozícióját a Rimi Baltic, miközben egyre kiélezettebb verseny…
Tovább olvasom >Észak-Európában erősít a Salling Group
Az, hogy a Salling Group több mint 300 Rimi üzletet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >