Dallamok szárnyán
Hazánkban is egyre több helyen tudatosan alkalmazzák a dallamok jótékony hatásait az ügyfél-elégedettség fokozására – adta hírül a Mood Media Group, a világ egyik vezető háttérzenei szolgáltatója.A cég nemzetközileg több új megbízást kapott, így például a Starwood Hotelstől, valamint megállapodott a HolmesPlace wellness- és fitneszklubokkal Kelet-Európában. Magyarországon pedig nemrég a Raiffeisen Bankkal szerződött: a branded-rádiót a fiókokban várakozó ügyfelek szórakoztatására és a privát légkör megteremtésére rendelte meg a pénzintézet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >