Dallamok szárnyán
Hazánkban is egyre több helyen tudatosan alkalmazzák a dallamok jótékony hatásait az ügyfél-elégedettség fokozására – adta hírül a Mood Media Group, a világ egyik vezető háttérzenei szolgáltatója.A cég nemzetközileg több új megbízást kapott, így például a Starwood Hotelstől, valamint megállapodott a HolmesPlace wellness- és fitneszklubokkal Kelet-Európában. Magyarországon pedig nemrég a Raiffeisen Bankkal szerződött: a branded-rádiót a fiókokban várakozó ügyfelek szórakoztatására és a privát légkör megteremtésére rendelte meg a pénzintézet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >