Dalí Bécsben: a Republic Group újabb nemzetközi sikere
A Republic Group ügynökség vezetésével nyílt meg Bécsben a Salvador Dalí műveit bemutató kiállítás, amely a világhírű művész kevésbé ismert oldalát tárja a látogatók elé. 360 fokos integrált kommunikáció megtervezése és egzekúciója volt az ügynökség feladata, ezúttal az osztrák piacon.
A 28 éve működő, független budapesti reklámügynökség, a Republic Group, újabb mérföldkőhöz érkezett nemzetközi terjeszkedésében. A Hadran events-szel való hároméves együttműködésük során már számos budapesti kiállítás kommunikációs feladatait látták el, a PPC kampányoktól kezdve a médiavásárláson át a PR és social media menedzsmentig beleértve a rendezvényszervezést is. Most azonban a közös munka gyümölcse Bécsben is megmutatkozik: június 3-án megnyílt a „Salvador Dalí – Utazás egy lángelme képzeletében” című kiállítás a bécsi Studio F-ben.
A tárlat több mint 150 művet vonultat fel Salvador Dalí kevésbé ismert alkotásaiból, köztük bronz-, arany- és üvegszobrokat, szürrealista bútorokat, valamint irodalmi és mitológiai témájú grafikákat. A művek a Dalí Universe gyűjteményéből származnak, amelyet Beniamino Levi, az olasz műkereskedő és a művész közeli munkatársa hozott létre több mint 45 évvel ezelőtt. A kiállítás különlegessége egy virtuális valóság élmény, amely a látogatókat Dalí álomszerű világába kalauzolja.
Barna Tamás, a Republic Group alapítója és nemzetközi terjeszkedésért felelős igazgatója elmondta: „Büszkeséggel tölt el, hogy a tavalyi berlini BrandFestival után ismét egy külföldi projekt valósulhatott meg a Republic vezetésével – és ez még csak a kezdet. Azon dolgozunk, hogy a közeljövőben még több hasonló, nemzetközi projektet valósíthassunk meg”
A bécsi megnyitó eseményen rangos osztrák médiaszemélyiségek, televíziós csatornák és a helyi művészeti szcéna tagjai is részt vettek.
Kapcsolódó cikkeink
Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >Hatással leszel a világra – munkáltatói márkakampányt indított a CETIN Hungary
A kampány középpontjában álló rövid videó azt mutatja be, milyen…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ az inflációról: Ezt nem mi csináljuk!
Áprilishoz képest májusban az árrésstop ellenére 0,6 százalékkal emelkedtek az…
Tovább olvasom >PwC Global Top100 felmérés: A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke új csúcson
A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke 7%-kal, összesen 2,8…
Tovább olvasom >KSH: májusban a fogyasztói árak átlagosan 4,4 százalékkal haladták meg az előző év azonos hónapi értékeket
2025. májusban a fogyasztói árak átlagosan 4,4 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >