„Dalban mondjuk el!” pályázatot hirdet az Agrármarketing Centrum
„Dalban mondjuk el!” címmel pályázatot hirdet az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásár (OMÉK) szervezője, az Agrárminisztérium és az Agrármarketing Centrum (AMC). A pályázat célja, hogy a dalon keresztül minél többen megismerhessék Magyarország legnagyobb, legrégebbi és nagy tradíciókkal bíró agrárgazdasági rendezvényét, amely több mint 100 éves múltra tekint vissza. A pályázók egészen 2019. július 31-ig adhatják be dalaikat az omekdal@amc.hu e-mail címen.
A végső, közönségszavazás által legjobbnak megválasztott pályázat írói lehetőséget kapnak az OMÉK nagyszínpadán a megírt dal előadására egy neves magyar együttes előzenekaraként. Emellett a győztesek 400.000 forint értékű ajándékutalványt, OMÉK ajándékcsomagot, páros belépőjegyet kapnak, illetve a szervezők interjúk, videós megjelenések és PR cikkek megjelentetéséhez adnak szakmai és anyagi támogatást. A jelentkezőknek 2-3,5 perces zeneszámot kell leadniuk, melynek témája, dalszövege a következő kifejezésekre, kulcsszavakra épül (nem mindegyik kifejezésnek kell kötelezően szerepelnie a dalszövegben):
OMÉK mezőgazdaság élelmiszeripar kiállítás vásár élelmiszeripari és agrárinnováció fenntarthatóság digitalizáció nemzetköziség fogyasztói tudatosság agrár életpálya
A megadott határidőig beérkezett dalokat a kiíró ellenőrzi, és a pályázati feltételeknek megfelelően szűri. A kiíró által meghatározott szakmai zsűri a dalok közül 2019. augusztus 16-ig választja ki a legjobb három szerzeményt. Ezt követően a közösségi média felületen meghirdetett három legjobb pályázat közül a legmagasabb szavazatszámot elérő dal kerül ki győztesen. A versennyel kapcsolatos további információkról folyamatosan tájékozódhat az alábbi weboldalon: https://omek.amc.hu
Kapcsolódó cikkeink
Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >Aranykorukat élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >