Cukrászdai marketingötletek
Egy termékeit nem túl attraktív módon kínáló, ám kedvelt budaörsi cukrászda kreatív promóciós projekttel próbálja kézműves fagylaltjainak forgalmát növelni: fagylaltoskocsijuk házhoz megy gyerekbulikra, születésnapi rendezvényekre. Külön kiszállási díj nélkül mennek a budaörsi helyszínre (amely nem lehet közterület), ha az ünneplők minimum 50 gombóc elfogyasztását vállalják.
A Suhajda bevezette az ízgarancia intézményét is, azt ígérik, hogy ha a vendégnek nem ízlik a náluk vásárolt fagylalt, csak vissza kell hoznia, kicserélik vagy visszaadják az árát. Feltehetően kevesen élnek, élnének egy ilyen lehetőséggel, de PR-szempontból nagyon jó a különösebb kockázattal nem járó ötlet: bizalmat ébreszthet az üzlet és a weboldal látogatóiban. //
Kapcsolódó cikkeink
Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Statisztikák tükrében
Helyzetkép a cukrászdákból – Nehéz szemeszter elé nézhetünk címmel tartott…
Tovább olvasom >Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hő a mélyből: kiaknázatlan kincs a magyar geotermia
Bár Magyarország kiváló geotermikus adottságokkal rendelkezik, a termálhő jelenleg csak…
Tovább olvasom >A fenntartható turizmus fejlesztését segítő uniós program indult Szegeden
A fenntartható turizmus fejlesztését segítő, 2,5 millió eurós (mintegy egymilliárd…
Tovább olvasom >A vendéglátóhely-nevek és a brit humor – A nap képe
Az angolok imádják a(z angol) humort, láthatóan még a vendéglátóhelyek…
Tovább olvasom >