Cukrászdai marketingötletek
Egy termékeit nem túl attraktív módon kínáló, ám kedvelt budaörsi cukrászda kreatív promóciós projekttel próbálja kézműves fagylaltjainak forgalmát növelni: fagylaltoskocsijuk házhoz megy gyerekbulikra, születésnapi rendezvényekre. Külön kiszállási díj nélkül mennek a budaörsi helyszínre (amely nem lehet közterület), ha az ünneplők minimum 50 gombóc elfogyasztását vállalják.
A Suhajda bevezette az ízgarancia intézményét is, azt ígérik, hogy ha a vendégnek nem ízlik a náluk vásárolt fagylalt, csak vissza kell hoznia, kicserélik vagy visszaadják az árát. Feltehetően kevesen élnek, élnének egy ilyen lehetőséggel, de PR-szempontból nagyon jó a különösebb kockázattal nem járó ötlet: bizalmat ébreszthet az üzlet és a weboldal látogatóiban. //
Kapcsolódó cikkeink
Már szinte csak akciós élelmiszereket vesznek az amerikaiak
Az amerikai fogyasztók számára a gazdasági helyzet egyre több kihívást…
Tovább olvasom >MTÜ: Mától 800 millió forintos támogatásra pályázhatnak a vidéki cukrászdák
Országszerte közel nyolcszáz vidéki cukrászda igényelhet egymillió forint vissza nem…
Tovább olvasom >Minimális erőfeszítéssel maximális élmény – ilyen 2024 ideális promóciója
A Trade magazin által szervezett „Év promóciója 2024” verseny idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntartható vendéglátás Magyarországon: a 2024-es év úttörői
Magyarországon a fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb kihívása, különösen az éttermi…
Tovább olvasom >Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >