Cukrászdai marketingötletek
Egy termékeit nem túl attraktív módon kínáló, ám kedvelt budaörsi cukrászda kreatív promóciós projekttel próbálja kézműves fagylaltjainak forgalmát növelni: fagylaltoskocsijuk házhoz megy gyerekbulikra, születésnapi rendezvényekre. Külön kiszállási díj nélkül mennek a budaörsi helyszínre (amely nem lehet közterület), ha az ünneplők minimum 50 gombóc elfogyasztását vállalják.
A Suhajda bevezette az ízgarancia intézményét is, azt ígérik, hogy ha a vendégnek nem ízlik a náluk vásárolt fagylalt, csak vissza kell hoznia, kicserélik vagy visszaadják az árát. Feltehetően kevesen élnek, élnének egy ilyen lehetőséggel, de PR-szempontból nagyon jó a különösebb kockázattal nem járó ötlet: bizalmat ébreszthet az üzlet és a weboldal látogatóiban. //
Kapcsolódó cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több esély, kevesebb macera: a jó promóció receptje
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországra érkezik a Popeyes – ősszel nyílik az első budapesti étterem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újabb bevásárlóközpontját újította fel az Indotek Group
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Visit Hungary: 17 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma a Balatonnál MotoGP-nek is köszönhetően
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >