Cukormentes Oreót dob piacra a Mondelez az Egyesült Államokban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 12. 11. 09:45
🎧 Hallgasd a cikket:

A Mondelez International jövő hónaptól az Egyesült Államokban is piacra dobja a cukormentes Oreo kekszet, amelyet eddig Kínában és több európai országban árusított.

A vállalat közlése szerint az amerikai teszteladások eredményei meggyőzőek voltak, így 2026 elejétől országos szinten elérhető lesz a termék – számolt be a Just Food.

Az Oreo Zero Sugar két változatban – Original és Double Stuf – kerül a boltokba 5,79 dolláros áron. A termék maltitollal, polidextrózzal, szukralózzal és aceszulfám‑K‑val édesített. A Mondelez a receptúrát a kínai és európai tapasztalatok alapján finomította, az amerikai piacra pedig praktikus, visszazárható csomagolásban hozza forgalomba.

A Mondelez ezzel a „tudatos élvezetre” fókuszáló fogyasztói trendre reagál és úgy látja, hogy az Oreo Zero Sugar által egyedülállóan értékes lehetőség nyílik most arra, hogy az ikonikus márka a kategória igazi „felforgatójává” válhasson, és jól tükrözi a vállalatnak a választási lehetőségek szélesítése melletti elkötelezettségét.

A cég ugyanakkor nem minden egészségesebbnek szánt termékével járt sikerrel: októberben megszüntette a Cadbury Dairy Milk Fruitier and Nuttier Trail Mix és az ehhez kapcsolódó szeletes csokoládék forgalmazását az Egyesült Királyságban és Írországban, mivel a kezdeti pozitív fogadtatás után az eladások jelentősen visszaestek. A gyártó két évvel korábban a 30%-kal kevesebb cukrot tartalmazó Cadbury Dairy Milk változatot is kénytelen volt kivezetni.

Kapcsolódó cikkeink