Cukormentes lett a Coca-Cola Cherry
Júniusban jelent meg a boltokban és szórakozóhelyeken az új Coca-Cola zero Cherry. A több országban már sikeres cukormentes variánssal a vállalat a cukorbevitel-szabályozásban szeretné segíteni a fogyasztóit. Az új formula cukor nélkül hozza a megszokott, egyedülálló ízt. A termék a Coca-Cola Cherryt váltja a portfólióban.
– Örömmel tapasztaljuk, hogy évről évre népszerűbbek a cukormentes Coca-Cola termékek a magyar fogyasztók körében. Ezért is döntöttünk úgy, hogy a nemzetközi szinten már nagyon népszerű Coca-Cola zero Cherryt itthon is bevezetjük. Bízunk benne, hogy a teljesen cukor- és kalóriamentes verzió sokat segít majd a fogyasztóinknak a cukorbevitelük szabályozásában” – mondta az új termékkel kapcsolatban Méhler Krisztina, a Coca-Cola senior brand managere.
Kapcsolódó cikkeink
Menteshelyek ez évi kedvenc helyei
Idén harmadik alkalommal került meghirdetésre a Menteshelyek kedvenc helyei verseny. Egyre…
Tovább olvasom >Absolute Live
Fedezd fel az új generációs Absolute Live italainkat! Karcsú, modern…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 184 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Csökkent az ipari termelés Magyarországon: a német függés mérséklését sürgeti az NGM
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb, naptárhatástól megtisztított adatai szerint…
Tovább olvasom >NGM: Fogyasztóvédelmi Tanács ülés a fogyasztói jogok védelme és a hazai fogyasztóvédelmi intézményrendszer hatékonysága érdekében
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) rendezte meg az év…
Tovább olvasom >