Cukormentes lesz a Coca-Cola Cherry
Júniusban jelenik meg a boltokban és szórakozóhelyeken az új Coca-Cola zero Cherry. A több országban már sikeres cukormentes variánssal a vállalat a cukorbevitel-szabályozásban szeretné segíteni a fogyasztóit.
A Coca-Cola zero Cherry összetétele jelentősen eltér a korábban megszokott, cukorral készült verziótól: a recept az elmúlt 20 év fejlesztéseit felhasználó, új Coca-Cola zero-ra épül. Ennek az új formulának köszönhetően cukor nélkül hozza a megszokott, egyedülálló ízt. A termék a Coca-Cola Cherry-t váltja a portfólióban.
„Örömmel tapasztaljuk, hogy évről-évre népszerűbbek a cukormentes Coca-Cola termékek a magyar fogyasztók körében. Ezért is döntöttünk úgy, hogy a nemzetközi szinten már nagyon népszerű Coca-Cola zero Cherry-t itthon is bevezetjük. Bízunk benne, hogy a teljesen cukor- és kalóriamentes verzió sokat segít majd a fogyasztóinknak a cukorbevitelük szabályozásban” – mondta az új termékkel kapcsolatban Méhler Krisztina, a Coca-Cola senior brand managere.
A Coca-Cola „Egy márka” stratégiájának megfelelően a különböző variánsok mind megkapják az ikonikus piros Coca-Cola kört a csomagolásukon, így a zero Cherry is illeszkedik majd az egységes márkába. A fogyasztók mostantól – az elnevezés mellett – a megszokott, lila színű kupakról, a címke lila csíkjáról és a logo alatt elhelyezett cseresznyéről ismerhetik meg a gyümölcsös ízű verziót.
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >