Cukormentes lesz a Coca-Cola Cherry
Júniusban jelenik meg a boltokban és szórakozóhelyeken az új Coca-Cola zero Cherry. A több országban már sikeres cukormentes variánssal a vállalat a cukorbevitel-szabályozásban szeretné segíteni a fogyasztóit.
A Coca-Cola zero Cherry összetétele jelentősen eltér a korábban megszokott, cukorral készült verziótól: a recept az elmúlt 20 év fejlesztéseit felhasználó, új Coca-Cola zero-ra épül. Ennek az új formulának köszönhetően cukor nélkül hozza a megszokott, egyedülálló ízt. A termék a Coca-Cola Cherry-t váltja a portfólióban.
„Örömmel tapasztaljuk, hogy évről-évre népszerűbbek a cukormentes Coca-Cola termékek a magyar fogyasztók körében. Ezért is döntöttünk úgy, hogy a nemzetközi szinten már nagyon népszerű Coca-Cola zero Cherry-t itthon is bevezetjük. Bízunk benne, hogy a teljesen cukor- és kalóriamentes verzió sokat segít majd a fogyasztóinknak a cukorbevitelük szabályozásban” – mondta az új termékkel kapcsolatban Méhler Krisztina, a Coca-Cola senior brand managere.
A Coca-Cola „Egy márka” stratégiájának megfelelően a különböző variánsok mind megkapják az ikonikus piros Coca-Cola kört a csomagolásukon, így a zero Cherry is illeszkedik majd az egységes márkába. A fogyasztók mostantól – az elnevezés mellett – a megszokott, lila színű kupakról, a címke lila csíkjáról és a logo alatt elhelyezett cseresznyéről ismerhetik meg a gyümölcsös ízű verziót.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >