Csütörtökön jelentős kedvezményekkel jön az internetes vásárlás napja
Idén november 8-án, csütörtökön rendezik meg az internetes vásárlás napját. A több száz webshop részvételével zajló esemény jelentős kedvezményeket kínál az online vásárlóknak.
A felmérések szerint még mindig bizalmatlanok vagyunk a netes vásárlással szemben. Mint azt a DotcommerceDay szervezői az esemény honlapján található közleményükben is írják, az internetes vásárlás napja nem csupán egy egy napig tartó akció több száz webshop részvételével, hanem egy mozgalom is, amelynek célja megismertetni az internetezőkkel az online vásárlás előnyeit, ezzel segítve az internetes kereskedelem és a tudatos vásárlás fejlődését hazánkban.
2011-ben az első rendezvény mögé felsorakozott szinte a teljes e-commerce iparág: egy napig közel 400 webshop kínált egyedi kedvezményeket, köztük a Bookline, az Extreme Digital, a T-Mobile, a Praktiker, a Netpincér és az easyJet.
A rendezvényhez a webshopok ingyen csatlakozhatnak. A részvétel feltétele mindössze annyi, hogy ezen a napon valami olyan egyedi akciót, kedvezményt nyújtsanak a vásárlóknak, amit más napon nem. A legtöbben árengedménnyel, ingyen házhozszállítással, kettőt fizet, hármat kap típusú akciókkal vagy a vásárlás mellé adott ajándékkal csábítják a vevőket a hagyományos vásárlásnál jóval kényelmesebb, gyorsabb és néhány kattintással máris összehasonlítható árakat biztosító internetes vásárlásra.
Az esemény azt a célt is szolgálja, hogy a karácsonyi szezon előtt felpörgesse a netes vásárlást. Felmérések szerint tavaly az interneten vásárolt karácsonyi ajándékok közül a mobiltelefon volt a legnépszerűbb, melyet az LCD és plazma TV-k, és a notebookok követtek a dobogón. Ezeket a termékkategóriákat a digitális fényképezők, a táblagépek és a játékkonzolok követték. K
Az akcióban szereplő egyik legnagyobb név a Shopline: Magyarország egyik legnépszerűbb webshopjában az új könyvek, hangoskönyvek és térképek csütörtökön 20% kedvezménnyel kaphatók, a kijelölt idegen nyelvű könyvek pedig 10 százalékkal kevesebbért vihetőek el. A Shopline kínálatának számos más termékét is jóval olcsóbban vásárolhatjuk meg: a kijelölt lakberendezési, drogéria- és gourmet-termékeket 10, a filmeket 10-15, míg az akciós zenei kiadványokat 15% kedvezménnyel kínálják.
Az európai átlagnál sokkal bizalmatlanabbak a magyarok az internetes vásárlással szemben: a fogyasztók mindössze 54 százaléka tervezi, hogy online vásárol valamilyen árucikket vagy szolgáltatást – derült ki a Nielsen nyár végén közzétett felméréséből.Ráadásul nemhogy nőtt volna, hanem még csökkent is az interneten keresztüli vásárlási kedv; két évvel ezelőtt még a megkérdezettek 66 százaléka nyilatkozott úgy, hogy tervez online vásárlást. Ennek legfőbb oka, hogy a magyarok jelentős része még mindig kételkedik abban, hogy az internetes fizetési rendszer bizalmasan kezeli a bankkártya-adataikat. (Pénzcentrum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben a sertéshúságazat: emelkedő költségek, csökkenő fogyasztás és átalakuló szokások
Évek óta kihívásokkal néz szembe a hazai és az uniós…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >