csupaszítás
Most kezdünk felépülni a válságból, amely, úgy tűnik, együtt jár egy újfajta aszkétizmussal is. Erre való tekintettel a gyártóknak, termelőknek vissza kell térni az alapkompetenciákhoz, lenyesni a fölösleges funkciókat – ezeket már senki nem akarja megfizetni. A csupaszítás a márkák egyik kiútja lehet válságos helyzetükből. Ezt a trendet nagy előszeretettel lovagolják meg egyes kozmetikai cégek is, amelyek a polcokon már nem a designnal, a díszes esztétikai megoldásokkal akarnak kitűnni, hanem inkább az egyszerűsített külsőből adódó alacsonyabb árral.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >