csupaszítás
Most kezdünk felépülni a válságból, amely, úgy tűnik, együtt jár egy újfajta aszkétizmussal is. Erre való tekintettel a gyártóknak, termelőknek vissza kell térni az alapkompetenciákhoz, lenyesni a fölösleges funkciókat – ezeket már senki nem akarja megfizetni. A csupaszítás a márkák egyik kiútja lehet válságos helyzetükből. Ezt a trendet nagy előszeretettel lovagolják meg egyes kozmetikai cégek is, amelyek a polcokon már nem a designnal, a díszes esztétikai megoldásokkal akarnak kitűnni, hanem inkább az egyszerűsített külsőből adódó alacsonyabb árral.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Uniós adó jöhet az ultrafeldolgozott élelmiszerekre és az alkoholos üdítőkre – készül az EU első kardiovaszkuláris akcióterve
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Baltikum felé nyit a magyar élelmiszerexport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ipari alkoholgyártás: sokkal több mindenben jelen van, mint gondolnánk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
