„Csúnya” krumpli a Tescotól
Áradás sújtotta farmerektől vásárolja fel a krumplit a Tesco Nagy-Britannia keleti régióiból.
Az áradások számos gazdaság terméseit tizedelték meg Lincolnshire-ben, Norfolkban és Yorkshire-ben.
Az ezen területekről származó krumplit a Tesco kék címkével jelöli meg, amelyen a következő szöveg olvasható: „Noha nem nézek ki tökéletesen, az ízem csodás. Vásárolj meg és támogasd a brit, áradás sújtotta farmereket.
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Bemutatkozik a vásárlás jövője
Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország. A vezető hazai…
Tovább olvasom >A MentesFeszt az egészségtudatos életmód egyik legnagyobb hazai eseménye
A táplálkozási trendek sokféleségében élünk. Egyre több helyen hallhatunk a…
Tovább olvasom >