Csúcsot döntött az Alimentaria
A március 14-én záródó Alimentaria 2008 kiállítás 131 ezer négyzetméteres területén 70 ország mintegy ötezer cége mutatta be termékeit. A seregszemlén 158 ezer szakmai látogató vett részt, minden ötödik külföldről érkezett.A nagyszámú kiállítónak és látogatónak köszönhetően a spanyolországi kiállítás ezzel a világ második legnagyobb élelmiszer-ipari bemutatójává vált. Az Alimentaria mintegy 169 millió eurós pluszbevételt generált a városnak és közvetlen környékének.
A külföldi kiállítók száma az előző rendezvényhez képest hat százalékkal, 1500-ra nőtt. A legnagyobb külföldi résztvevő Olaszország volt, innen 296 cég érkezett. Az Európán kívüli országok közül a legnagyobb jelenlétet Kína mondhatja magáénak: az ázsiai országot 40 cég képviselte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >