Csúcson a SPAR grilltermékeinek forgalma
A tavasztól őszig tartó szezonban kiemelkedően megnő a SPAR grilltermékei iránti kereslet. A tőkehúsok, a fűszerezett és érlelt húsok, illetve húskészítmények jelentős részben magyar gazdáktól származnak. A SPAR Magyarország tavaly 495 ezer kilogramm friss, fűszerezett sertéshúst értékesített.
A magyar fogyasztók az utóbbi években megkedvelték a grillezést. A vásárlók a remek családi és baráti időtöltéshez első osztályú húsok, fűszerezett húskészítmények és grillkolbászok, valamint minőségi mártások és fűszerőrlemények gazdag választékát találják a SPAR üzleteiben. Az áruházláncnál az elmúlt évek során jelentősen nőtt a friss, fűszerezett sertéshús forgalma, tavaly 495.000 kilogrammot tettek ebből a termékből a vásárlók kosaraikba.
A SPAR Magyarország ebben a szegmensben is a hazait preferálja. A félsertéseknél például a beszerzési mennyiség 80%-a érkezik magyar gazdáktól és vállalkozásoktól, az import mindössze 20%. A vállalat évről-évre arra törekszik, hogy minél több hazai beszállítóval, gazdálkodó családdal dolgozzon együtt, és ahol lehet, a külföldi húsárukat minőségi magyarországi termékekkel váltsa ki.
„A SPAR az elmúlt időben mindent megtett azért, hogy a minőségi magyar élelmiszerek egyre nagyobb teret nyerjenek az üzletek polcain, hogy ezzel is segítse és ösztönözze a hazai agráriumot. A húsoknál, húskészítményeknél és grilltermékeknél is hasonló az irányvonal. Különösen, hogy a tavaszi, nyári és kora őszi fő grillszezon mellett a hűvösebb idényben is érzékelhetően nőtt a kereslet, vagyis ezekre a termékekre folyamatos az igény” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A húsok és húskészítmények esetében az ellenőrzött, folyamatosan magas minőség különösen fontos. A SPAR Magyarország – összes üzletét ellátó – bicskei Regnum Húsüzemét az ISO 22000 minőségirányítási rendszer szigorú előírásai szerint működteti. Emellett a jól képzett kollégák és 14 év szakmai tapasztalata garantálja a termékek kiváló minőségét. A húsüzem maximálisan figyelembe veszi a fogyasztói igényeket, ezért 2014 novembere óta laktóz-, glutén- és szójamentes valamennyi húskészítménye. Kivételt képeznek ez alól a sajtot tartalmazó termékek.
A SPAR és INTERSPAR áruházakban a minőségi grilltermékek egyre szélesebb kínálatával várják a vásárlókat. Az áruházlánc idén már 46-féle – sertés, marha, borjú és bárány – friss hús grillterméket, a húskészítmények között pedig tízféle grill- és sütőkolbászt kínál a vásárlóinak. A fogyasztók felfedezték a grillpiknikezés táplálkozási és társasági örömeit, hiszen 2017-ben a közel 500 tonna friss, fűszerezett sertéshús mellett 26 tonna érlelt és sütésre kész marhahúst, illetve 333 tonna grill- és sütőkolbászt vittek haza az élelmiszerkereskedelmi lánc áruházaiból. A termékcsoport népszerűsége miatt a SPAR idén további keresletnövekedéssel számol.
A vásárlók körében továbbra is a hagyományos – magyaros, borsos és fokhagymás – ízek a legnépszerűbbek, viszont nyitottak az olyan újdonságokra is, mint az idei évben polcokra került juharszirupos és sörös ízesítésű sertéstarja. A sertéstarja a legkedveltebb húsfajta, de évről évre emelkedik a marhasteakek iránti kereslet is, mint például a prémium kategóriás Regnum angus érlelt marhasteak, vagy a háromféle ízben kapható angus érlelt szuvid marhacomb-steak. A SPAR áruházaiban a – húsok mellett halakhoz és zöldségekhez is kínált – grillfűszereken kívül rendkívül gazdag választékban találnak a vásárlók grillszószokat, különösen a BBQ-szósz és a különböző erősségű chilimártások keresettek.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >