Csúcson a Lidl Csehországban
A Lidl lett a piacvezető kiskereskedő a Cseh Köztársaságban. A boltmodernizációknak és a termékválaszték kiszélesítésének köszönhetően a retailer kétszámjegyű növekedést ért el.
A diszkont a Kauflandot mozdította ki vezető helyéről a cseh élelmiszerpiacon, mivel a cég 2018-19-ben 50 millió euróval többet generált, mint a Kaufland.
A cseh piac jelenleg az egyik legfejlettebb Közép-Kelet-Európában. Tíz éve a csehek a 21. helyen álltak az EU országai között az egy főre eső elkölthető bevétel arányát illetően, ám tavaly már a 16. helyre tornázta fel magát, megelőzve Szlovéniát és Portugáliát is.
Mindez jól tükröződik a Lidl ágazati koncepciójában is, amely nagyon sokat lépett előre termékválaszték és vásárlói élmény terén.
LZ
Kapcsolódó cikkeink
Júliusban 2,5 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom Csehországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kuponháború a nyugdíjas-utalványok körül: Lidl és Aldi is extra kedvezményt kínál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság az idő szorításában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Számos kiemelkedő nemzetközi előadó az idei Marketing Summiton
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megkezdődött a Belvárosi Sörfesztivál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Junior Prima Díj magyar ismeretterjesztés és média kategória 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >