Csúcson a Lidl Csehországban
A Lidl lett a piacvezető kiskereskedő a Cseh Köztársaságban. A boltmodernizációknak és a termékválaszték kiszélesítésének köszönhetően a retailer kétszámjegyű növekedést ért el.
A diszkont a Kauflandot mozdította ki vezető helyéről a cseh élelmiszerpiacon, mivel a cég 2018-19-ben 50 millió euróval többet generált, mint a Kaufland.
A cseh piac jelenleg az egyik legfejlettebb Közép-Kelet-Európában. Tíz éve a csehek a 21. helyen álltak az EU országai között az egy főre eső elkölthető bevétel arányát illetően, ám tavaly már a 16. helyre tornázta fel magát, megelőzve Szlovéniát és Portugáliát is.
Mindez jól tükröződik a Lidl ágazati koncepciójában is, amely nagyon sokat lépett előre termékválaszték és vásárlói élmény terén.
LZ
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik
A Lidl Magyarország 2024-ben mintegy 17,5 milliárd forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >A Lidl Svájc friss hűtött termékeket is bevon élelmiszermentő programjába
A Lidl Svájc tovább bővítette élelmiszer-pazarlás elleni programját: mostantól hűtött…
Tovább olvasom >Komolyan készül a nyárra a Lidl és az Aldi is
A Lidl és az Aldi is nagy nyári ruházati akcióval…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történelmi utazás a magyar bor nyomában – Egerben folytatódik a Rubicon és az MKIK előadássorozata
Május 15-én Egerben folytatódik a Rubicon Intézet és a Magyar…
Tovább olvasom >Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Május 13-án startol a 44. Országos Borverseny – Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnöksége mellett nyitják meg a rangos eseményt
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) 2025. május 13-án rendezi meg…
Tovább olvasom >