Csúcson a Lidl Csehországban
A Lidl lett a piacvezető kiskereskedő a Cseh Köztársaságban. A boltmodernizációknak és a termékválaszték kiszélesítésének köszönhetően a retailer kétszámjegyű növekedést ért el.
A diszkont a Kauflandot mozdította ki vezető helyéről a cseh élelmiszerpiacon, mivel a cég 2018-19-ben 50 millió euróval többet generált, mint a Kaufland.
A cseh piac jelenleg az egyik legfejlettebb Közép-Kelet-Európában. Tíz éve a csehek a 21. helyen álltak az EU országai között az egy főre eső elkölthető bevétel arányát illetően, ám tavaly már a 16. helyre tornázta fel magát, megelőzve Szlovéniát és Portugáliát is.
Mindez jól tükröződik a Lidl ágazati koncepciójában is, amely nagyon sokat lépett előre termékválaszték és vásárlói élmény terén.
LZ
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 10 tonna állateledel gyűlt össze a Lidl jóvoltából
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyitotta legnagyobb logisztikai központját Spanyolországban a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Coface: Ezek a régió legnagyobb vállalatai – A Mol eggyel hátrébb csúszott, nagyot mentek a Lidl-leányok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a Companies for the Future Award 2026 pályázati időszaka
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >5. Foodconf: Ahol a résztvevők ráharapnak az élelmiszer-innovációk ízére
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bővülő szakmai kínálat: újra itt a SIRHA Budapest!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
