Csúcson a Lidl Csehországban
A Lidl lett a piacvezető kiskereskedő a Cseh Köztársaságban. A boltmodernizációknak és a termékválaszték kiszélesítésének köszönhetően a retailer kétszámjegyű növekedést ért el.
A diszkont a Kauflandot mozdította ki vezető helyéről a cseh élelmiszerpiacon, mivel a cég 2018-19-ben 50 millió euróval többet generált, mint a Kaufland.
A cseh piac jelenleg az egyik legfejlettebb Közép-Kelet-Európában. Tíz éve a csehek a 21. helyen álltak az EU országai között az egy főre eső elkölthető bevétel arányát illetően, ám tavaly már a 16. helyre tornázta fel magát, megelőzve Szlovéniát és Portugáliát is.
Mindez jól tükröződik a Lidl ágazati koncepciójában is, amely nagyon sokat lépett előre termékválaszték és vásárlói élmény terén.
LZ
Kapcsolódó cikkeink
Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >Újra itt a Lidl-kollekció: logózott ruhák, papucsok és kiegészítők a boltokban
A Lidl 2025. július 24-től ismét elhozza saját márkás ruházati…
Tovább olvasom >Enyhébb kannabiszszabályok jönnek Csehországban
2026. január 1-jén lép hatályba a cseh büntető törvénykönyv legújabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >