Csúcson a Lidl Csehországban
A Lidl lett a piacvezető kiskereskedő a Cseh Köztársaságban. A boltmodernizációknak és a termékválaszték kiszélesítésének köszönhetően a retailer kétszámjegyű növekedést ért el.
A diszkont a Kauflandot mozdította ki vezető helyéről a cseh élelmiszerpiacon, mivel a cég 2018-19-ben 50 millió euróval többet generált, mint a Kaufland.
A cseh piac jelenleg az egyik legfejlettebb Közép-Kelet-Európában. Tíz éve a csehek a 21. helyen álltak az EU országai között az egy főre eső elkölthető bevétel arányát illetően, ám tavaly már a 16. helyre tornázta fel magát, megelőzve Szlovéniát és Portugáliát is.
Mindez jól tükröződik a Lidl ágazati koncepciójában is, amely nagyon sokat lépett előre termékválaszték és vásárlói élmény terén.
LZ
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >A Hungarian Food Business Program 25. eseményén 24 magyar gyártó mutatkozott be Prágában
Rekordszámú résztvevővel zajlott le a Hungarian Food Business Program jubileumi,…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >