Csúcson a bútorfelhalomzás, mondja az IKEA-vezető
A világ legnagyobb bútorgyártó cégének vezetője egy fenntarthatóbb élet elfogadására ösztönzi vásárlóit.
Éppúgy mint az olaj, a vörös húsok és a cukor fogyasztása, a lakberendezési termékek felhalmozása is elérte tetőpontját – fogalmazott az Ikea fenntarthatóságért felelős vezetője, Steve Howard.
A legtöbb ember még mindig szegény, a legtöbben még mindig hiányt szenvednek a világban – idézte Howardot a The Independent. „Van egy globális növekedési lehetőség…, de ez elosztás kérdése” – vélekedett, hozzátéve: mindez nem mond ellent az Ikea arra irányuló céljainak, hogy 2020-ra megduplázzák eladásaikat.
A cég arra ösztönzi vásárlóit, hogy fogadják el az általuk kidolgozott, People and Planet Positive elnevezésű fenntarthatósági stratégiát, melynek része az éghajlatváltozás kezelésére irányuló határozottabb szerepvállalás is. (MNO.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Lehet fenntartható a reklámdekoráció?
Évente mintegy 450 tonnányi olyan reklámdekorációt használunk fel Magyarországon, amely…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >