Csúcson a bútorfelhalomzás, mondja az IKEA-vezető
A világ legnagyobb bútorgyártó cégének vezetője egy fenntarthatóbb élet elfogadására ösztönzi vásárlóit.
Éppúgy mint az olaj, a vörös húsok és a cukor fogyasztása, a lakberendezési termékek felhalmozása is elérte tetőpontját – fogalmazott az Ikea fenntarthatóságért felelős vezetője, Steve Howard.
A legtöbb ember még mindig szegény, a legtöbben még mindig hiányt szenvednek a világban – idézte Howardot a The Independent. „Van egy globális növekedési lehetőség…, de ez elosztás kérdése” – vélekedett, hozzátéve: mindez nem mond ellent az Ikea arra irányuló céljainak, hogy 2020-ra megduplázzák eladásaikat.
A cég arra ösztönzi vásárlóit, hogy fogadják el az általuk kidolgozott, People and Planet Positive elnevezésű fenntarthatósági stratégiát, melynek része az éghajlatváltozás kezelésére irányuló határozottabb szerepvállalás is. (MNO.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >Több mint együttműködés – IKEA-s bemutatótérrel gazdagodott a Soproni Egyetem
Ünnepélyes keretek között adták át a Soproni Egyetem új oktatási…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >