Csúcson a bútorfelhalomzás, mondja az IKEA-vezető
A világ legnagyobb bútorgyártó cégének vezetője egy fenntarthatóbb élet elfogadására ösztönzi vásárlóit.
Éppúgy mint az olaj, a vörös húsok és a cukor fogyasztása, a lakberendezési termékek felhalmozása is elérte tetőpontját – fogalmazott az Ikea fenntarthatóságért felelős vezetője, Steve Howard.
A legtöbb ember még mindig szegény, a legtöbben még mindig hiányt szenvednek a világban – idézte Howardot a The Independent. „Van egy globális növekedési lehetőség…, de ez elosztás kérdése” – vélekedett, hozzátéve: mindez nem mond ellent az Ikea arra irányuló céljainak, hogy 2020-ra megduplázzák eladásaikat.
A cég arra ösztönzi vásárlóit, hogy fogadják el az általuk kidolgozott, People and Planet Positive elnevezésű fenntarthatósági stratégiát, melynek része az éghajlatváltozás kezelésére irányuló határozottabb szerepvállalás is. (MNO.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >Jóval kevesebb cégnek kell majd fenntarthatósági kérdésekre válaszolnia
Bár július 1-től a minimum ESG-kérdéssorra vonatkozó elvárásban egyre több…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >A Széchenyi Kártya Program támogatásainak összege elérte a 100 milliárd forintot
A Széchenyi Kártya Program jelentősen hozzájárul a hazai kkv-k versenyképességének…
Tovább olvasom >