Csúcson a bútorfelhalomzás, mondja az IKEA-vezető
A világ legnagyobb bútorgyártó cégének vezetője egy fenntarthatóbb élet elfogadására ösztönzi vásárlóit.
Éppúgy mint az olaj, a vörös húsok és a cukor fogyasztása, a lakberendezési termékek felhalmozása is elérte tetőpontját – fogalmazott az Ikea fenntarthatóságért felelős vezetője, Steve Howard.
A legtöbb ember még mindig szegény, a legtöbben még mindig hiányt szenvednek a világban – idézte Howardot a The Independent. „Van egy globális növekedési lehetőség…, de ez elosztás kérdése” – vélekedett, hozzátéve: mindez nem mond ellent az Ikea arra irányuló céljainak, hogy 2020-ra megduplázzák eladásaikat.
A cég arra ösztönzi vásárlóit, hogy fogadják el az általuk kidolgozott, People and Planet Positive elnevezésű fenntarthatósági stratégiát, melynek része az éghajlatváltozás kezelésére irányuló határozottabb szerepvállalás is. (MNO.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Dopamin dekor, kézműves darabok és funkcionalitás: megérkeztek az IKEA új kollekciói
Bemutatta új termékeit az IKEA, melyek az újrakezdést, optimizmust és…
Tovább olvasom >Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >