Csúcson a bútorfelhalomzás, mondja az IKEA-vezető
A világ legnagyobb bútorgyártó cégének vezetője egy fenntarthatóbb élet elfogadására ösztönzi vásárlóit.
Éppúgy mint az olaj, a vörös húsok és a cukor fogyasztása, a lakberendezési termékek felhalmozása is elérte tetőpontját – fogalmazott az Ikea fenntarthatóságért felelős vezetője, Steve Howard.
A legtöbb ember még mindig szegény, a legtöbben még mindig hiányt szenvednek a világban – idézte Howardot a The Independent. „Van egy globális növekedési lehetőség…, de ez elosztás kérdése” – vélekedett, hozzátéve: mindez nem mond ellent az Ikea arra irányuló céljainak, hogy 2020-ra megduplázzák eladásaikat.
A cég arra ösztönzi vásárlóit, hogy fogadják el az általuk kidolgozott, People and Planet Positive elnevezésű fenntarthatósági stratégiát, melynek része az éghajlatváltozás kezelésére irányuló határozottabb szerepvállalás is. (MNO.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Az amerikai vámok és az európai zöldpolitika szorításában is stabilak a hazai gumiabroncspiac kilátásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A zöld finanszírozás a globális energiapiac egyik fő motorja lett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az avokádó érettségét vizsgáló szkennert tesztel a brit Tesco üzleteiben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >