Csúcsnegyedév a Henkelnél
Új rekordot állított fel a Henkel árbevétele 5098 millió euróval 2017 második negyedévében, és névlegesen 9,6 százalékos növekedést mutatott az előző év hasonló időszakához képest. A felvásárlások/befektetés-megszüntetések a növekedés 7,4%-át tették ki, főleg a The Sun Products Corporation felvásárlásának eredményeként. A külföldi valutaárfolyamok hatásai összességében semlegesek voltak. A szerves árbevétel, melybe a külföldi valutaárfolyamok hatásai és a felvásárlások/befektetés-megszüntetések nem tartoznak bele, jó, 2,2%-os növekedést mutatott.
Az Adhesive Technologies üzletág erős, 3,4%-os szerves árbevétel növekedést ért el. A Beauty Care üzletágban a szerves árbevétel az előző év azonos negyedévének szintjén volt. A Laundry & Home Care üzletág jó, 2,1%-os szerves árbevétel-növekedést jelentett.
A korrigált üzemi eredmény (EBIT) 11,0 %-kal 909 millió euróra növekedett. Ehhez a növekedéshez mindhárom üzletág hozzájárult. //
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >