Csúcsnegyedév a Henkelnél
Új rekordot állított fel a Henkel árbevétele 5098 millió euróval 2017 második negyedévében, és névlegesen 9,6 százalékos növekedést mutatott az előző év hasonló időszakához képest. A felvásárlások/befektetés-megszüntetések a növekedés 7,4%-át tették ki, főleg a The Sun Products Corporation felvásárlásának eredményeként. A külföldi valutaárfolyamok hatásai összességében semlegesek voltak. A szerves árbevétel, melybe a külföldi valutaárfolyamok hatásai és a felvásárlások/befektetés-megszüntetések nem tartoznak bele, jó, 2,2%-os növekedést mutatott.
Az Adhesive Technologies üzletág erős, 3,4%-os szerves árbevétel növekedést ért el. A Beauty Care üzletágban a szerves árbevétel az előző év azonos negyedévének szintjén volt. A Laundry & Home Care üzletág jó, 2,1%-os szerves árbevétel-növekedést jelentett.
A korrigált üzemi eredmény (EBIT) 11,0 %-kal 909 millió euróra növekedett. Ehhez a növekedéshez mindhárom üzletág hozzájárult. //
Kapcsolódó cikkeink
A Henkel és három márkája is Magyarország vezető Superbrands márkái között
A Henkel Magyarország ismét elnyerte a Business Superbrands címet. Emellett…
Tovább olvasom >Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >További cikkeink
Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >K&H: a szolgáltató szektor lendülete némileg ellensúlyozza az ipar akadozását
“A GKI frissen publikált konjunktúraindexe 2 ponttal csökkent a legutóbbi…
Tovább olvasom >