Csoportszinten kapott feladatot a magyarországi kommunikációs igazgató
Augusztustól a Coca-Cola HBC csoportszintű társadalmi programjaiért felel Tóth Valentin, aki három éve tölti be Magyarországon az italgyártó és -forgalmazó cég vállalati kapcsolatokért és kommunikációért felelős vezetői pozícióját.
Új munkakörében fő feladata a három kontinensen, 600 milliós fogyasztói piacon működő vállalatcsoport fiataloknak szóló oktatási programja, a #Youth Empowered hosszú távú stratégiájának kidolgozása, partnerkapcsolatainak bővítése, valamint a Coca-Cola környezetvédelmi céljait támogató Zero Waste-programok koordinációja lesz.
A másfél évtizedes tapasztalattal rendelkező szakember a Drehertől érkezett a Coca-Cola HBC Magyarországhoz; dolgozott korábban a vállalati kapcsolatok és kommunikáció területén, többek között, a Raiffeisen Csoporttal, a Gazprommal, hazai start up-okkal és civil szervezetekkel. //
Kapcsolódó cikkeink
Robusztus változás a kávéknál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olasz konyha 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Diákverseny a mozgás és a botanika jegyében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >