Csoportszinten kapott feladatot a magyarországi kommunikációs igazgató
Augusztustól a Coca-Cola HBC csoportszintű társadalmi programjaiért felel Tóth Valentin, aki három éve tölti be Magyarországon az italgyártó és -forgalmazó cég vállalati kapcsolatokért és kommunikációért felelős vezetői pozícióját.
Új munkakörében fő feladata a három kontinensen, 600 milliós fogyasztói piacon működő vállalatcsoport fiataloknak szóló oktatási programja, a #Youth Empowered hosszú távú stratégiájának kidolgozása, partnerkapcsolatainak bővítése, valamint a Coca-Cola környezetvédelmi céljait támogató Zero Waste-programok koordinációja lesz.
A másfél évtizedes tapasztalattal rendelkező szakember a Drehertől érkezett a Coca-Cola HBC Magyarországhoz; dolgozott korábban a vállalati kapcsolatok és kommunikáció területén, többek között, a Raiffeisen Csoporttal, a Gazprommal, hazai start up-okkal és civil szervezetekkel. //
Kapcsolódó cikkeink
Raisz Anikó: a mezőgazdasági területek fenntarthatósága mellett fontos a vízhiányos időszakok okozta helyzet kezelése is
A mezőgazdasági termőterületek fenntarthatósága mindannyiunk számára fontos, viszont legalább ilyen…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: nagy az esélye az árréscsökkentés fenntartásának
Nagy esélye van annak, hogy az árréscsökkentési intézkedést nem vezetik…
Tovább olvasom >A magyar mellett a szlovák malomiparosok is elutasítják a rovarokat az élelmiszerekben
A Szlovák Malomipari Szövetség csatlakozott a hazai pékek kezdeményezéséhez, és…
Tovább olvasom >Új uniós útmutatók segítik a felkészülést az EUDR alkalmazására
Az Európai Bizottság új útmutatót és gyakran ismételt kérdéseket tartalmazó…
Tovább olvasom >