Csoportszinten kapott feladatot a magyarországi kommunikációs igazgató
Augusztustól a Coca-Cola HBC csoportszintű társadalmi programjaiért felel Tóth Valentin, aki három éve tölti be Magyarországon az italgyártó és -forgalmazó cég vállalati kapcsolatokért és kommunikációért felelős vezetői pozícióját.
Új munkakörében fő feladata a három kontinensen, 600 milliós fogyasztói piacon működő vállalatcsoport fiataloknak szóló oktatási programja, a #Youth Empowered hosszú távú stratégiájának kidolgozása, partnerkapcsolatainak bővítése, valamint a Coca-Cola környezetvédelmi céljait támogató Zero Waste-programok koordinációja lesz.
A másfél évtizedes tapasztalattal rendelkező szakember a Drehertől érkezett a Coca-Cola HBC Magyarországhoz; dolgozott korábban a vállalati kapcsolatok és kommunikáció területén, többek között, a Raiffeisen Csoporttal, a Gazprommal, hazai start up-okkal és civil szervezetekkel. //
Kapcsolódó cikkeink
Raisz Anikó: a mezőgazdasági területek fenntarthatósága mellett fontos a vízhiányos időszakok okozta helyzet kezelése is
A mezőgazdasági termőterületek fenntarthatósága mindannyiunk számára fontos, viszont legalább ilyen…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
5-10 ezer forint közötti az átlagos gyereknapi ajándék
Egy friss kutatás szerint a magyar szülők többsége gyereknapon már…
Tovább olvasom >Partnerségre lép az FC DAC 1904 Dunaszerdahely és a BioTechUSA
Újabb profi sportklubbal bővült a BioTechUSA sporttámogatási portfóliója: a Felvidék…
Tovább olvasom >A luxus is lehet zöld – 6000 kg élelmiszert mentettek meg a budapesti hotelek a Munch alkalmazáson keresztül
Országszerte 12 szálloda csatlakozott a Munch ételmentő platformhoz: jelenleg 10…
Tovább olvasom >