Csoportszinten kapott feladatot a magyarországi kommunikációs igazgató
Augusztustól a Coca-Cola HBC csoportszintű társadalmi programjaiért felel Tóth Valentin, aki három éve tölti be Magyarországon az italgyártó és -forgalmazó cég vállalati kapcsolatokért és kommunikációért felelős vezetői pozícióját.
Új munkakörében fő feladata a három kontinensen, 600 milliós fogyasztói piacon működő vállalatcsoport fiataloknak szóló oktatási programja, a #Youth Empowered hosszú távú stratégiájának kidolgozása, partnerkapcsolatainak bővítése, valamint a Coca-Cola környezetvédelmi céljait támogató Zero Waste-programok koordinációja lesz.
A másfél évtizedes tapasztalattal rendelkező szakember a Drehertől érkezett a Coca-Cola HBC Magyarországhoz; dolgozott korábban a vállalati kapcsolatok és kommunikáció területén, többek között, a Raiffeisen Csoporttal, a Gazprommal, hazai start up-okkal és civil szervezetekkel. //
Kapcsolódó cikkeink
2,6 milliárd dollárból terjeszkedik Afrikában a Coca-Cola HBC
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kiemelt figyelmet fordít az Agrárminisztérium a magyar szöcskeegér védelmére
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olasz konyha 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A jövő vásárlója 2025-ben: az ár és a kényelem mindenek felett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mínuszban az e-kereskedelmi mérleg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szakmai díjeső a SPAR Magyarországnál: fenntarthatósági, kereskedelmi és kommunikációs elismerések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
