Csonka Pici a PENNY új, PICI árak reklámkampányának arca!
Nagyszabású marketing- és reklámkampánnyal kezdte az évet hazánk egyik vezető kiskereskedelmi áruházlánca. A PICI árak elnevezésű promóciós kampány a PENNY széles és folyamatosan bővülő termékkínálatának pénztárcabarát áraira hívja fel a figyelmet. A kampány arcának az ország Picijét, azaz Csonka Andrást választották.
Az elmúlt években a PENNY üzletek látványos külső és belső megújuláson mentek keresztül, emellett továbbra is széles és folyamatosan bővülő áruválasztékkal, valamint pénztárcabarát árakkal várják a vásárlókat. A kiskereskedelmi áruházlánc legújabb, PICI árak elnevezésű marketing- és reklámkampányával ez utóbbira erősít rá.
„A nagyszabású átalakulás mellett fontosnak tartjuk azt is kommunikálni a vásárlóinknak, hogy széles áruválasztékkal és kedvező árakkal várjuk őket. Új kampányunkkal ezt az ár percepciót erősítjük tovább az emberekben, mégpedig emlékezetes, könnyed és humoros formában. A Nálunk mindig PICI árak várnak! kampányüzenetet tévéreklámok, rádióhirdetések, kültéri hirdetőfelületek és online megjelenések népszerűsítik” – nyilatkozta Varga Noémi, a márka marketingigazgatója.
A kampány arca Csonka András lett, aki a ’90-es évek egyik legnépszerűbb magyar sikersorozatában, a Família Kft.-ben, Pici karakterének köszönhetően lett országosan ismert, és ez a becenév rajta is ragadt.
Csonka Pici többek között azért is vállalta a kampányban való részvételt, mert Ő maga is odafigyel a költéseire a mindennapok során: megfontolja, hogy mit vesz meg és milyen boltban vásárol.
„Minden lehetőséget meg kell ragadnunk, hogy megtaláljuk a legjobb megoldásokat. Bár én nem nagy családnak vásárolok, csak magamnak, de így is próbálok ügyesen gazdálkodni, amelyben kifejezetten fontos szerepe van a PICI áraknak, ahogy ebben a kampányban a szlogen is erre hívja fel a figyelmet” – nyilatkozta a színész-énekes, aki az évek során egyre tudatosabb vásárló lett: fontos számára a jó ár-érték arány és nem vásárol feleslegesen.
„Most már abból a szempontból is tudatos vagyok, hogy valóban átgondolom, mire van szükségem és csak azokat a termékeket veszem meg. Emellett igyekszem felmérni azt is, milyen árban mozognak ezek a termékek, mert mindegy, hány emberre vásárolunk, akkor is érezni lehet a PICI árak jelentőségét. Ezért azt gondolom, érdemes odafigyelni arra, hogy lehetőleg pici árakon, de jó minőségű terméket vásároljunk, hogy a nap végén jól járjunk és ezzel spórolni, takarékoskodni tudjunk.” – fejtette ki véleményét Csonka András.
A PENNY-ről:
A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az áruházlánc jelenleg 228 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és közel 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az áruházlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti-, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >Nagyszabású akciókkal és garantált nyereményekkel indul az új év a PENNY-ben!
A megszokott pénztárcabarát árak mellett vonzó szezonális kínálattal, megújult kedvezményekkel…
Tovább olvasom >Már több mint egy hónapja lehet a PENNY-ből otthonra is rendelni!
„Több mint egy hónapja, hogy országosan is elindultunk a házhoz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irány a haszonjárműveknél: a Transporter és az ID. Buzz formabontó újdonságai
A Volkswagen Transporter hetedik generációja újraértelmezi a klasszikus haszonjármű fogalmát,…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >