Csomagolásmentes kiszállítási opciót vezetett be a Rossmann, nagy a sikere
Csomagolásmentes kiszállítási opciót vezetett be tavaly ősszel a Rossmann Magyarország. A kezdeményezés lényege, hogy a saját futárszolgálatuk által kiszállított csomagok már olyan tartós táskában is kérhetők, amelyből a házhozszállítást követően kipakolva egyből vissza is adhatunk a futárnak, hogy egy következő alkalommal újra fel tudják használni. Kevesebb mint fél év alatt 17 ezer rendelést vittek ki így, több mint 3 tonna papírhulladékot megspórolva ezzel.

Fél év alatt 3 tonna papírhulladékot spórolt meg új kezdeményezésével a Rossmann
A Rossmann csomagolásmentes szállítási opciója az első ilyen kezdeményezés a drogériaszektorban Magyarországon, az alig fél éve indult projekt sikerességét pedig mi sem mutatja jobban, mint hogy a rendelés során ezt az opciót választók száma már a 17 ezret is meghaladta – írja a drogérialánc közleményében.
A kiszállítási metódus rendkívül egyszerű és kényelmes. Amikor a vásárlók online rendelnek a Rossmann webshopjából, a termékeket egy tartós, rendkívül sokszor újra használható táskába helyezik, ami ideális megoldást kínál a termékek szállításához. A Rossmann saját autós futárszolgálata a tartós táskával érkezik a vásárlókhoz, akik egyszerűen kipakolhatják a termékeket otthonukban, majd a futár visszaviszi a táskát, hogy egy újabb rendelésnél újra hasznosítható legyen.
„Jelenleg havi szinten a rendelések 35-40%-át szállítjuk ki csomagolásmentesen, ami már önmagában is jelentős eredmény, tekintve, hogy ez az opció egyelőre csak a Budapesten és az agglomeráció területén működő Rossmann Futár szolgáltatásunkkal vehető igénybe. Azt tapasztaljuk, hogy a vásárlóink lelkesen tesznek a fenntarthatóságért és szívesen választják ezt az ingyen elérhető, környezettudatos lehetőséget, a mi célunk pedig az, hogy minél inkább elősegíthessük, hogy fogyasztási szokásaikat minimális változtatással alakíthassák környezettudatosabbá”
– mondta el Fürjes Ádám, a Rossmann webshop vezetője.
Azokat a rendeléseket, amelyeket most újrahasznosított táskában visznek ki, korábban papírtáskákban szállították, így az innovációval jelentősen tudták csökkenteni a vállalat papírhulladék termelését. Az indulás óta nagyságrendileg 42 ezer papírtáskával kevesebbet használtak fel a csomagolásmentes szállításnak köszönhetően, ami több mint 3 tonna egyszerhasználatos papír megspórolását jelenti.
A drogéria azon dolgozik, hogy a jövőben a saját, erre alkalmas hulladékaiból készülhessenek a csomagolásmentes szállításra használatos táskák. Terveik szerint a kültéri reklámeszközként használt épülethálók és molinók kelhetnek majd ezáltal új életre.
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >