Csomagolási hiba miatt chipset hív vissza a Szentkirályi Magyarország Kft.
Csomagolási hiba miatt hív vissza chipseket a Szentkirályi Magyarország Kft., mint a Frito Lay sp. z o.o. által gyártott Lays termékek magyarországi forgalmazója, és biztosítja az érintett termékek ingyenes cseréjét – közölte a cég az MTI-vel.
A közleményük szerint a Frito Lay sp. z o.o. által gyártott Lays termékek magyarországi forgalmazója, azaz a Magyarüdítő Forgalmazó Kft. nevében (amely a Szentkirályi Magyarország Kft. társult vállalkozása) tájékoztatnak arról, hogy a február 9-én gyártott Lays Max Strong Chilli & Lime csomagolásának egy részébe, technikai hiba következtében egy másik termékünk, a Lays Max Strong Hot Chicken Wings került.
Egyes fogyasztók számára problémát jelenthet, hogy ebben a termékben tejallergén található, ami így a csomagoláson nem lett feltüntetve.
Kiemelik: a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatósággal (NKFH) együttműködve, a fogyasztók egészségvédelmét szem előtt tartva, saját hatáskörben azonnal megtették a szükséges intézkedéseket és gondoskodnak a kifogásolt tételek forgalomból történő kivonásáról és a fogyasztóktól történő visszahívásról.
Az érintett Lays Max Strong Chilli & Lime termékek csomagolásán feltüntetett lejárati dátum 22.06.2025, a hibás gyártási széria pedig G401 20:00-20:30 jellel ellátott.
Kérik a fogyasztókat, hogy amennyiben vásároltak az érintett termékből, hívják a 06 80 200 329 telefonszámot, vagy jelentkezzenek a szentkiralyi@szentkiralyi.hu e-mail címen, hogy díjmentesen kicserélhessék azokat.
Kapcsolódó cikkeink
NKFH: ftalát kioldódása miatt tengeres tematikájú tányéralátéteket hívtak vissza
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Morzsolt oregánót hív vissza a forgalmazó olívalevél-szennyeződés miatt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NKFH: grízt hívtak vissza a forgalomból idegen anyag jelenléte miatt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szupermarketizáció 2.0, avagy új fejlődési szakaszba lépett a Lidl Szlovákiában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kampány a húsfogyasztás fenntarthatóságáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A jövő vásárlója 2025-ben: az ár és a kényelem mindenek felett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
