Csomagolás nélküli uborka a Rewe Grouptól
Eltávolítja műanyag csomagolást az uborkákról a Rewe Group. A német kiskereskedő ezzel a lépéssel évi 160 ezer kg plasztikkal kevesebbet használ fel.
A Rewe változtatása része annak a stratégiának, amely során a cég ahol csak lehet, megszünteti a műanyag csomagolás saját márkás termékein, vagy átáll újrahasznosítható anyagokra.
2025-re a Rewe és a Penny 20 százalékkal akarja csökkenteni saját márkás termékei csomagolását.
Kapcsolódó cikkeink
Makó új ipari korszakba lép – indul a kínai alumíniumdobozgyár
Történelmi léptékű beruházás zajlik Makón: a kínai CPMC vállalat hazai…
Tovább olvasom >A brit fogyasztók és a biológiailag lebomló palackok: készek többet fizetni, de ez nem elég
A brit fogyasztók hajlandóak magasabb árat fizetni a biológiailag lebomló…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >