Csökkenti termékei nátriumtartalmát és változatosabb hozzávalókat tervez használni termékeiben a PepsiCo
A Doritos gyártója „folyamatos innovációk útján igyekszik újragondolni” az élelmiszereket, hogy azok a fogyasztók számára jobbak legyenek anélkül, hogy az íz terén kompromisszumot kellene kötniük, közölte a vállalat egy vezető beosztású vezetője.
A snackóriás PepsiCo célja, hogy 2030-ra globális kényelmitermék-portfóliójának legalább 75%-a megfeleljen a kategória nátriumtartalmára vonatkozóan kitűzött céloknak – adta hírül a vállalat egy közleményben.
A Doritos és a Fritos gyártója emellett ígéretet tett arra, hogy a táplálkozási szempontból változatosabb étrend elősegítése érdekében növeli termékeiben az olyan hozzávalók használatát, mint a hüvelyesek, a teljes kiőrlésű gabonafélék, a növényi alapú fehérjék, a gyümölcsök és zöldségek, valamint a diófélék és magvak.
A vállalások a PepsiCo 2021-ben létrehozott úgynevezett Pep+ programjának részét képezik, amelynek célja a környezetre, az ellátási láncra és az emberek által fogyasztott élelmiszerekre való kedvezőbb hatás elérése.
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító mezőgazdasági programot indított Lengyelországban a PepsiCo, a Mars és az ADM
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tovább erősíti energiaital-portfólióját a PepsiCo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elkezdődött a VI. Bodrogi PET Kupa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >