Csökkenti termékei nátriumtartalmát és változatosabb hozzávalókat tervez használni termékeiben a PepsiCo
A Doritos gyártója „folyamatos innovációk útján igyekszik újragondolni” az élelmiszereket, hogy azok a fogyasztók számára jobbak legyenek anélkül, hogy az íz terén kompromisszumot kellene kötniük, közölte a vállalat egy vezető beosztású vezetője.
A snackóriás PepsiCo célja, hogy 2030-ra globális kényelmitermék-portfóliójának legalább 75%-a megfeleljen a kategória nátriumtartalmára vonatkozóan kitűzött céloknak – adta hírül a vállalat egy közleményben.
A Doritos és a Fritos gyártója emellett ígéretet tett arra, hogy a táplálkozási szempontból változatosabb étrend elősegítése érdekében növeli termékeiben az olyan hozzávalók használatát, mint a hüvelyesek, a teljes kiőrlésű gabonafélék, a növényi alapú fehérjék, a gyümölcsök és zöldségek, valamint a diófélék és magvak.
A vállalások a PepsiCo 2021-ben létrehozott úgynevezett Pep+ programjának részét képezik, amelynek célja a környezetre, az ellátási láncra és az emberek által fogyasztott élelmiszerekre való kedvezőbb hatás elérése.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban 70%-kal nőttek a snackekre fordított költések
Jelentősen megugrott a németek snackfogyasztása az elmúlt években: a YouGov…
Tovább olvasom >A PepsiCo a Sabra és az Obela kizárólagos tulajdonosává válik
A PepsiCo bejelentette, hogy teljes egészében megszerzi a Sabra Dipping…
Tovább olvasom >1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a PepsiCo a Siete Foods-t
A PepsiCo, Inc. 1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a texasi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >