Csökkenti termékei nátriumtartalmát és változatosabb hozzávalókat tervez használni termékeiben a PepsiCo
A Doritos gyártója „folyamatos innovációk útján igyekszik újragondolni” az élelmiszereket, hogy azok a fogyasztók számára jobbak legyenek anélkül, hogy az íz terén kompromisszumot kellene kötniük, közölte a vállalat egy vezető beosztású vezetője.
A snackóriás PepsiCo célja, hogy 2030-ra globális kényelmitermék-portfóliójának legalább 75%-a megfeleljen a kategória nátriumtartalmára vonatkozóan kitűzött céloknak – adta hírül a vállalat egy közleményben.
A Doritos és a Fritos gyártója emellett ígéretet tett arra, hogy a táplálkozási szempontból változatosabb étrend elősegítése érdekében növeli termékeiben az olyan hozzávalók használatát, mint a hüvelyesek, a teljes kiőrlésű gabonafélék, a növényi alapú fehérjék, a gyümölcsök és zöldségek, valamint a diófélék és magvak.
A vállalások a PepsiCo 2021-ben létrehozott úgynevezett Pep+ programjának részét képezik, amelynek célja a környezetre, az ellátási láncra és az emberek által fogyasztott élelmiszerekre való kedvezőbb hatás elérése.
Kapcsolódó cikkeink
Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >