Csökkenti termékei nátriumtartalmát és változatosabb hozzávalókat tervez használni termékeiben a PepsiCo
A Doritos gyártója „folyamatos innovációk útján igyekszik újragondolni” az élelmiszereket, hogy azok a fogyasztók számára jobbak legyenek anélkül, hogy az íz terén kompromisszumot kellene kötniük, közölte a vállalat egy vezető beosztású vezetője.
A snackóriás PepsiCo célja, hogy 2030-ra globális kényelmitermék-portfóliójának legalább 75%-a megfeleljen a kategória nátriumtartalmára vonatkozóan kitűzött céloknak – adta hírül a vállalat egy közleményben.
A Doritos és a Fritos gyártója emellett ígéretet tett arra, hogy a táplálkozási szempontból változatosabb étrend elősegítése érdekében növeli termékeiben az olyan hozzávalók használatát, mint a hüvelyesek, a teljes kiőrlésű gabonafélék, a növényi alapú fehérjék, a gyümölcsök és zöldségek, valamint a diófélék és magvak.
A vállalások a PepsiCo 2021-ben létrehozott úgynevezett Pep+ programjának részét képezik, amelynek célja a környezetre, az ellátási láncra és az emberek által fogyasztott élelmiszerekre való kedvezőbb hatás elérése.
Kapcsolódó cikkeink
Harminc országba szállítja majd Győrből az új snackjét az Intersnack Magyarország
Megkezdte az új, burgonya alapú snackje készítését a győri üzemében…
Tovább olvasom >Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >