Csökkenti az ALDI az általa kibocsátott üvegházhatású gázok mértékét
Ambiciózus célt fogalmazott meg az ALDI: a vállalat nemzetközi klímastratégiája szerint a cégcsoport valamennyi országban működő leányvállalata 2020-ra az eladótéri négyzetméter arányában 30 százalékkal csökkenti az üvegházhatású gázok kibocsátását a 2012-es bázisévhez képest. A vállalás minden ALDI leányvállalatra, így a teljes magyarországi ALDI áruházláncra is érvényes, és másfélszerese az Európai Unió 2020-ra kitűzött 20 százalékos csökkentési céljának.
– A vásárlókért, munkatársainkért, partnereinkért és környezetünkért felelős vállalatként folyamatosan vezetünk be környezetbarát alternatívákat, és csökkentjük a globális felmelegedésre hatással lévő gázok kibocsátását – mondja Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
Az ALDI szigorú energiapolitikájának hitelességét a TÜV Austria által kiadott, EN ISO 50001-es energiagazdálkodási tanúsítvány is igazolja, amelyet 2015 decemberében ítélt meg az ALDI Magyarország részére.
Kapcsolódó cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >Több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökken az ALDI-ban
A vásárlók igényeihez és a piaci környezethez igazodva újabb szakaszához…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >