Csökkenti a zöldség- és gyümölcsárakat az Aldi Süd Németországban
A vaj, a tej és a kávé után az Aldi Süd március 6-tól mind a 2000 németországi üzletében csökkenti egyes gyümölcsök és zöldségek árát.
„A friss zöldség-gyümölcs fontos részét képezi a tudatos és kiegyensúlyozott táplálkozásnak” – mondta Erik Döbele, az Aldi Süd szóvivője. „Ezért gondoskodunk arról, hogy a termékek naponta frissen érkezzenek üzleteinkbe. Mint a diszkont kiskereskedelem feltalálója, vérünkben van a jó minőség legjobb áron kínálása.”
A YouGov nemrégiben végzett felmérése szerint a német szupermarketek közül az Aldi Süd és az Aldi Nord kínálja a legjobb ár-érték arányt.
A YouGov és a Handelsblatt együttműködésében a kereskedelmi láncok kínálta ár-érték arány rangsorban idén az élelmiszer-kiskereskedelem kategóriájában az Aldi szerezte meg az első helyet 54,9 ponttal (egy -100-tól +100-ig terjedő skálán). Ez már a harmadik egymást követő év, hogy az Aldi lett az ár szempontjából legjobban teljesítő lánc – közölte a vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb akvizícióra készül a Lidl és Kaufland tulajdonosa
A Schwarz Csoport gyártóvállalata, a Schwarz Produktion bejelentette, hogy felvásárolja…
Tovább olvasom >Drágább lesz idén a vegán grillezés Németországban
7%-kal emelkedett a vegán grilltermékek ára Németországban a 2024-es évhez…
Tovább olvasom >Németországban a vártnál jelentősebben lassult a kiskereskedelmi forgalom növekedése májusban
Az elemzők által becsültnél erőteljesebben lassul a kiskereskedelmi forgalom növekedése…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >