Csökkenti a zöldség- és gyümölcsárakat az Aldi Süd Németországban
A vaj, a tej és a kávé után az Aldi Süd március 6-tól mind a 2000 németországi üzletében csökkenti egyes gyümölcsök és zöldségek árát.
„A friss zöldség-gyümölcs fontos részét képezi a tudatos és kiegyensúlyozott táplálkozásnak” – mondta Erik Döbele, az Aldi Süd szóvivője. „Ezért gondoskodunk arról, hogy a termékek naponta frissen érkezzenek üzleteinkbe. Mint a diszkont kiskereskedelem feltalálója, vérünkben van a jó minőség legjobb áron kínálása.”
A YouGov nemrégiben végzett felmérése szerint a német szupermarketek közül az Aldi Süd és az Aldi Nord kínálja a legjobb ár-érték arányt.
A YouGov és a Handelsblatt együttműködésében a kereskedelmi láncok kínálta ár-érték arány rangsorban idén az élelmiszer-kiskereskedelem kategóriájában az Aldi szerezte meg az első helyet 54,9 ponttal (egy -100-tól +100-ig terjedő skálán). Ez már a harmadik egymást követő év, hogy az Aldi lett az ár szempontjából legjobban teljesítő lánc – közölte a vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >Újrahasználható kozmetikai csomagolásokkal kísérletezik a Kneipp
A testápolási és wellness termékeket gyártó Kneipp 2025 júliusától kísérleti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >