Csökkenti a zöldség- és gyümölcsárakat az Aldi Süd Németországban
A vaj, a tej és a kávé után az Aldi Süd március 6-tól mind a 2000 németországi üzletében csökkenti egyes gyümölcsök és zöldségek árát.
„A friss zöldség-gyümölcs fontos részét képezi a tudatos és kiegyensúlyozott táplálkozásnak” – mondta Erik Döbele, az Aldi Süd szóvivője. „Ezért gondoskodunk arról, hogy a termékek naponta frissen érkezzenek üzleteinkbe. Mint a diszkont kiskereskedelem feltalálója, vérünkben van a jó minőség legjobb áron kínálása.”
A YouGov nemrégiben végzett felmérése szerint a német szupermarketek közül az Aldi Süd és az Aldi Nord kínálja a legjobb ár-érték arányt.
A YouGov és a Handelsblatt együttműködésében a kereskedelmi láncok kínálta ár-érték arány rangsorban idén az élelmiszer-kiskereskedelem kategóriájában az Aldi szerezte meg az első helyet 54,9 ponttal (egy -100-tól +100-ig terjedő skálán). Ez már a harmadik egymást követő év, hogy az Aldi lett az ár szempontjából legjobban teljesítő lánc – közölte a vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Hódítanak a Tante Enso közösségi alapokon működő okosboltjai a vidéki Németországban
Németországban a Tante Enso a legnagyobb lefedettséggel bíró okosbolt-üzemeltető a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Automatizálással gyorsítja az élelmiszer-házhozszállítást Szingapúrban a Foodpanda
Teljes mértékben automatizálja szingapúri „dark store” raktárait a Foodpanda annak…
Tovább olvasom >