Csökkenti a Lidl a tojás árát
A Lidl Magyarország ismét a magyar vásárlók kedvére tesz és a mai naptól csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát: átlagosan közel 5%-kal lesz olcsóbb a tojás. A magyar vásárlók körében a legkeresettebb a klasszikus 10-es és a gazdaságos 30-as kiszerelés, melynek okán, az utóbbi árát csökkentette a legnagyobb mértékben, közel 7%-kal az áruházlánc.

A legkeresettebb a klasszikus 10-es és a gazdaságos 30-as kiszerelés
A Lidl híres arról, hogy megfizethető áron kínálja a kiváló minőségű és ár-érték arányú termékeket, ezzel segítve a magyar családokat a napi bevásárlásban. A hetente megújuló akciókon, a Lidl Plus alkalmazásban elérhető kuponokon és a nagyobb kiszerelés vagy mennyiség után adott kedvezményeken felül a diszkontáruházlánc most egy újabb lépést tesz, hogy a napi bevásárlás gazdaságos legyen. A Lidl áruházaiba kizárólag magyar beszállítóktól érkeznek tojások, összesen 7-féle kiszerelésben és méretben, melyek ára átlagosan mintegy 5 százalékkal csökken. A magyar vásárlók az M-es méretű klasszikus 10-es és a gazdaságos 30-as kiszerelésből vásárolják a legtöbbet, az összes értékesített mennyiség közel felét ez a kétfajta termék teszi ki. Az árcsökkenés a 30-as kiszerelés esetében meghaladja a 160 forintot.
„Kínálatunkat és a kedvezményeket is maximálisan a vásárlók igényeihez igazítjuk, ezért egy olyan alapélelmiszer árát csökkentjük, amely minden háztartásban megtalálható. Hiszen az jelenti a legnagyobb segítséget, ha a mindennapi bevásárlást tudjuk könnyebbé és gazdaságosabbá tenni. A mai árcsökkentéssel a legnépszerűbb 30-as kiszerelésű tojás ára 6,9%-kal, a 10 darabos S-es méretű tojás ára 4,9 %-kal csökken, de például az extra sárga L-es tojásért is 6,7%-kal kell kevesebbet fizetni, ami újabb segítséget jelent a háztartások számára”
– mondta Kovács Tibor, a vállalat élelmiszer beszerzésért felelős ügyvezetője.
Az egyik legkedveltebb alapélelmiszer
Szinte minden nap eszünk tojást, legalábbis a KSH élelmiszer-fogyasztásra vonatkozó 2022-es adatai alapján átlagosan évente 150 tojást esznek a magyarok. Vidéken azonban még ennél is népszerűbb ez a rendkívül sokoldalúan felhasználható élelmiszer, ugyanis míg a fővárosban átlagosan 113 tojást esznek, addig a kisebb településeken, községekben az országos átlagnál jóval többet, 174 darabot.
Kapcsolódó cikkeink
„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >Megnyitotta első kizárólag non-food üzletét a Lidl Németországban
A németországi Lotstettenben nyitotta meg első, kizárólag nem-élelmiszer termékeket kínáló…
Tovább olvasom >Újrahasznosított palackokkal újít a Lidl – egyre zöldebb a sajátmárkás kínálat
A Lidl Magyarország ismét fontos lépést tett a fenntarthatóság felé:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi és éves összevetésben egyaránt nőttek a termelői árak júniusban
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi és éves szinten…
Tovább olvasom >Jelentős egyszerűsítés: akár 57%-kal csökkenhet az adatpontok száma a vállalati fenntarthatósági jelentésekben
Az EFRAG tervezete alapján nagyfokú egyszerűsítések jönnek az ESRS szabványokban,…
Tovább olvasom >Átlagosan nem emelkedtek az árak az Auchanban tanszervásárában tavalyhoz képest
Kezdetét vette a tanszervásár az Auchanban, ahol idén nem kell…
Tovább olvasom >