Csökkenti a Biedronka saját márkás termékei cukor-, só- és zsírtartalmát
A lengyel Biedronka mintegy 28 tonna cukrot, 21 tonna sót és több mint 39 tonna zsírt vont ki saját márkás termékeiből 2023 során receptúraátalakítási kezdeményezése keretében, mellyel a kiskereskedő célja a saját márkás termékek összetételét a modern táplálkozási követelményeknek megfelelően optimalizálni.
A Jerónimo Martins leányvállalat évente több mint ötmillió vásárlónak kínálja újraformulált termékeit. Az új receptúrák kidolgozása 2014-ben kezdődött az egészségre előnyösebb élelmiszerek előállítása céljából.
Tavaly a lánc mintegy 15 saját márkás terméket újított meg, melyek közül hétben a só, négyben a cukor, kettőben pedig a zsír mennyiségét mérsékelte. Emellett két termék rosttartalmát is megnövelte.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Lengyelországban gyorsult a kiskereskedelmi forgalom növekedése júliusban
Lengyelországban a vártnál erőteljesebben gyorsult a kiskereskedelmi forgalom növekedése júliusban…
Tovább olvasom >Jelentősen csökken a paprika ára Lengyelországban
Lengyelországban az augusztusi meleg időjárás kedvezően hatott a paprikatermesztésre, ennek…
Tovább olvasom >Olcsóbb lett a görögdinnye Lengyelországban – magyar import is nyomja az árakat
Lényegesen olcsóbban lehet görögdinnyéhez jutni Lengyelországban, mint tavaly ilyenkor. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb leépítéseket és szerkezetváltást jelentett be a Kroger
Az amerikai Kroger élelmiszerlánc újabb költségcsökkentő intézkedéseket hajt végre: közel…
Tovább olvasom >Csatlakozott a Knuspr a svájci Markant hálózathoz
Az európai kizárólag online forgalmazó élelmiszer-kereskedők közül a németországi Knuspr…
Tovább olvasom >November vége után is megmaradhat az árrésstop
Ahogyan arról mi is írtunk, meghosszabbította a kormány az élelmiszerek…
Tovább olvasom >