Csökkenti a Biedronka saját márkás termékei cukor-, só- és zsírtartalmát
A lengyel Biedronka mintegy 28 tonna cukrot, 21 tonna sót és több mint 39 tonna zsírt vont ki saját márkás termékeiből 2023 során receptúraátalakítási kezdeményezése keretében, mellyel a kiskereskedő célja a saját márkás termékek összetételét a modern táplálkozási követelményeknek megfelelően optimalizálni.
A Jerónimo Martins leányvállalat évente több mint ötmillió vásárlónak kínálja újraformulált termékeit. Az új receptúrák kidolgozása 2014-ben kezdődött az egészségre előnyösebb élelmiszerek előállítása céljából.
Tavaly a lánc mintegy 15 saját márkás terméket újított meg, melyek közül hétben a só, négyben a cukor, kettőben pedig a zsír mennyiségét mérsékelte. Emellett két termék rosttartalmát is megnövelte.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Automatizálja logisztikai raktárát a Rossmann Lengyelországban
Jelentős fejlesztésbe kezdett a Rossmann lengyelországi logisztikai központjában: a Pyskowice…
Tovább olvasom >Megnyitotta első üzletét Szlovákiában a lengyel Biedronka
A lengyel Biedronka kiskereskedelmi lánc megnyitotta első szlovákiai üzletét a…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >