Csökkenti a Biedronka saját márkás termékei cukor-, só- és zsírtartalmát
A lengyel Biedronka mintegy 28 tonna cukrot, 21 tonna sót és több mint 39 tonna zsírt vont ki saját márkás termékeiből 2023 során receptúraátalakítási kezdeményezése keretében, mellyel a kiskereskedő célja a saját márkás termékek összetételét a modern táplálkozási követelményeknek megfelelően optimalizálni.
A Jerónimo Martins leányvállalat évente több mint ötmillió vásárlónak kínálja újraformulált termékeit. Az új receptúrák kidolgozása 2014-ben kezdődött az egészségre előnyösebb élelmiszerek előállítása céljából.
Tavaly a lánc mintegy 15 saját márkás terméket újított meg, melyek közül hétben a só, négyben a cukor, kettőben pedig a zsír mennyiségét mérsékelte. Emellett két termék rosttartalmát is megnövelte.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Megduplázódott a paradicsom ára Lengyelországban, török import árasztja el a piacot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Árversenyben a Biedronka
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >100 új napelemprojektet indít a Mars Lengyelországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb forgalmi adó a SZÉP-kártya tranzakciós díja a kiskereskedelemben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AM: Magyarország nem kér a műhúsból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MA-HAL: stabil kínálat és árak várhatók a karácsonyi halpiacon – a tógazdaságok szerepe egyre fontosabb a vízgazdálkodásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

