Csökkenti a Biedronka saját márkás termékei cukor-, só- és zsírtartalmát
A lengyel Biedronka mintegy 28 tonna cukrot, 21 tonna sót és több mint 39 tonna zsírt vont ki saját márkás termékeiből 2023 során receptúraátalakítási kezdeményezése keretében, mellyel a kiskereskedő célja a saját márkás termékek összetételét a modern táplálkozási követelményeknek megfelelően optimalizálni.
A Jerónimo Martins leányvállalat évente több mint ötmillió vásárlónak kínálja újraformulált termékeit. Az új receptúrák kidolgozása 2014-ben kezdődött az egészségre előnyösebb élelmiszerek előállítása céljából.
Tavaly a lánc mintegy 15 saját márkás terméket újított meg, melyek közül hétben a só, négyben a cukor, kettőben pedig a zsír mennyiségét mérsékelte. Emellett két termék rosttartalmát is megnövelte.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Lengyelországban gyorsult a kiskereskedelmi forgalom növekedése és csökkent a munkanélküliség áprilisban
Lengyelországban a márciusi csökkenés után áprilisban erőteljesen, 2022 májusa óta…
Tovább olvasom >300 új üzlet nyitását tervezi a Jerónimo Martins 2025-ben
A portugál Jerónimo Martins kiskereskedelmi csoport 1,1 milliárd eurós beruházást tervez…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Továbbra is a határon: májusban is lassult a feldolgozóipari növekedés
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) 2025 májusában épphogy a bővülési…
Tovább olvasom >Tízmilliárdos kerettel indul újra a Magyar Falu Program – július 2-tól pályázhatnak az ötezer fő alatti települések
Tízmilliárd forintos keretösszeggel indul újra a Magyar Falu Program legújabb…
Tovább olvasom >