Csökkentheti termékei cukortartalmát a PepsiCo
Negyedével tervezi csökkenteni a PepsiCo Európában népszerű italainak cukortartalmát 2025-ig, és egészségesebb és táplálóbb italok és snackek bevezetésén dolgozik.
A cég tervei szerint 2025-re 25%-kal, 2030-ra pedig 50%-kal mérsékli az Európában árusított üdítőinek (Pepsi-Cola, Lipton Ice Tea és 7UP) hozzáadottcukor-tartalmát. A vállalat arra számít, hogy az egészséges snackek az elkövetkező négy évben a leggyorsabban növekvő élelmiszer-kategóriájává növik ki magukat, ezért a PepsiCo 2025-ig az értékesítés több mint tízszeres növekedését célozza.
A PepsiCo teljes éves árbevételének közel egyötödét Európa adja, amivel a kontinens a második legnagyobb bevételt generáló régió Észak-Amerika után.
Kapcsolódó cikkeink
Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját…
Tovább olvasom >Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >