Csökkentheti termékei cukortartalmát a PepsiCo
Negyedével tervezi csökkenteni a PepsiCo Európában népszerű italainak cukortartalmát 2025-ig, és egészségesebb és táplálóbb italok és snackek bevezetésén dolgozik.
A cég tervei szerint 2025-re 25%-kal, 2030-ra pedig 50%-kal mérsékli az Európában árusított üdítőinek (Pepsi-Cola, Lipton Ice Tea és 7UP) hozzáadottcukor-tartalmát. A vállalat arra számít, hogy az egészséges snackek az elkövetkező négy évben a leggyorsabban növekvő élelmiszer-kategóriájává növik ki magukat, ezért a PepsiCo 2025-ig az értékesítés több mint tízszeres növekedését célozza.
A PepsiCo teljes éves árbevételének közel egyötödét Európa adja, amivel a kontinens a második legnagyobb bevételt generáló régió Észak-Amerika után.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Megduplázza kazahsztáni beruházását a PepsiCo
A PepsiCo megduplázza a Kazahsztánban épülő sós snackeket gyártó üzemébe…
Tovább olvasom >További cikkeink
A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >