Csökkentheti termékei cukortartalmát a PepsiCo
Negyedével tervezi csökkenteni a PepsiCo Európában népszerű italainak cukortartalmát 2025-ig, és egészségesebb és táplálóbb italok és snackek bevezetésén dolgozik.
A cég tervei szerint 2025-re 25%-kal, 2030-ra pedig 50%-kal mérsékli az Európában árusított üdítőinek (Pepsi-Cola, Lipton Ice Tea és 7UP) hozzáadottcukor-tartalmát. A vállalat arra számít, hogy az egészséges snackek az elkövetkező négy évben a leggyorsabban növekvő élelmiszer-kategóriájává növik ki magukat, ezért a PepsiCo 2025-ig az értékesítés több mint tízszeres növekedését célozza.
A PepsiCo teljes éves árbevételének közel egyötödét Európa adja, amivel a kontinens a második legnagyobb bevételt generáló régió Észak-Amerika után.
Kapcsolódó cikkeink
Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >