Csökkent a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban
Júliusban kissé csökkent, de jobbnak bizonyult a vártnál a Conference Board gazdasági kutató intézet amerikai fogyasztói bizalmi indexe.
Júliusban 97,3 pontra csökkent a fogyasztói bizalmi index a júniusi 97,4 pontról. A Wall Street Journal által megkérdezett piaci elemzők lényegesen alacsonyabb értéket, 96,3 pontot vártak júliusra.
Az index összetevői közül az aktuális helyzet megítélését számszerűsítő mutató 118,3 pontra emelkedett 116,6 pontról, a várakozásokat tükröző mutató pedig 83,3 pontra csökkent 84,6 pontról.
A júniusi emelkedés után júliusban stabilnak bizonyult a fogyasztói bizalom – kommentálta a tanulmány megállapításait Lynn Franco, a Conference Board gazdasági mutatókért felelős igazgatója. A fogyasztók valamivel bizakodóbban ítélték meg az aktuális gazdasági és foglalkoztatási helyzetet, ami a gazdaság mérsékelt ütemű növekedésének a folytatódására utal. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >Steril legyekkel védekezik Amerika a húsfaló parazita ellen – újra leállt a mexikói állatexport
Újra felfüggesztette a mexikói élőállat-importot az Egyesült Államok, miután ismét…
Tovább olvasom >Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >