Csökkent a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban
Júliusban kissé csökkent, de jobbnak bizonyult a vártnál a Conference Board gazdasági kutató intézet amerikai fogyasztói bizalmi indexe.
Júliusban 97,3 pontra csökkent a fogyasztói bizalmi index a júniusi 97,4 pontról. A Wall Street Journal által megkérdezett piaci elemzők lényegesen alacsonyabb értéket, 96,3 pontot vártak júliusra.
Az index összetevői közül az aktuális helyzet megítélését számszerűsítő mutató 118,3 pontra emelkedett 116,6 pontról, a várakozásokat tükröző mutató pedig 83,3 pontra csökkent 84,6 pontról.
A júniusi emelkedés után júliusban stabilnak bizonyult a fogyasztói bizalom – kommentálta a tanulmány megállapításait Lynn Franco, a Conference Board gazdasági mutatókért felelős igazgatója. A fogyasztók valamivel bizakodóbban ítélték meg az aktuális gazdasági és foglalkoztatási helyzetet, ami a gazdaság mérsékelt ütemű növekedésének a folytatódására utal. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Egyre nagyobb a német fogyasztók hazai élelmiszerekbe vetett bizalma
A német fogyasztók 89%-a biztonságosnak vagy nagyon biztonságosnak tartja az…
Tovább olvasom >Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >NGM: fogyasztói bizalom és hatékony jogérvényesítés a European Consumer Summit fókuszában
A fogyasztói bizalom erősítése, a digitális piac biztonságának garantálása és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megtartotta közgyűlését az Országos Kereskedelmi Szövetség
Az Országos Kereskedelmi Szövetség éves közgyűlésén megerősítette egyes régi, illetve…
Tovább olvasom >Továbbra is a határon: májusban is lassult a feldolgozóipari növekedés
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) 2025 májusában épphogy a bővülési…
Tovább olvasom >Tízmilliárdos kerettel indul újra a Magyar Falu Program – július 2-tól pályázhatnak az ötezer fő alatti települések
Tízmilliárd forintos keretösszeggel indul újra a Magyar Falu Program legújabb…
Tovább olvasom >