Csökkent februárban a német kiskereskedelmi forgalom
A várt növekedés helyett éves összevetésben csökkent februárban a német kiskereskedelmi forgalom.
A német kiskereskedelmi vállalatok az idén februárban nominálisan 1,0 százalékkal, reálértéken 2,2 százalékkal kisebb forgalmat bonyolítottak mint 2012 februárjában – közölte csütörtökön a német szövetségi statisztikai hivatal, a Destatis.
Elemzők 0,4 százalékos növekedést vártak reálértéken.
A Destatis a januári adatot 2,4 százalék növekedésről 2,5 százalék növekedésre módosította.
A januárival összevetve februárban szezonális és naptári kiigazítással a kiskereskedelmi forgalom nominálisan 0,5 százalékkal, reálértéken 0,4 százalékkal emelkedett.
Elemzők 1,0 százalékos visszaesést vártak februárra.
Januárban az előző havihoz képest 3,1 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Zöldülő gasztromarketing és Z-gen
A Magyar Marketing Szövetség HoReCa & Event és Zöld Tagozat…
Tovább olvasom >Áruveszteség-csökkentő megoldás
A francia Groupement Les Mousquetaires, mely olyan márkákat képvisel, mint…
Tovább olvasom >Mit tartogat 2025 a magyar lakosság számára?
Hogyan tekintenek a magyarok az új évre? Milyen várakozásokkal vannak…
Tovább olvasom >