Csökkent a Zwack Unicum adózott eredménye
A Zwack Unicum adózott eredménye 231 millió forint volt a 2019-2020-as üzleti év első negyedévében, 53,2 százalékkal kevesebb a bázis időszakban elért 499 millió forintnál – közölte a társaság kedden a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján.
A tájékoztatás szerint ebben az időszakban a társaság bruttó árbevétele 5,724 milliárd forint volt, 4,2 százalékkal kevesebb az előző évinél, a nettó értékesítés – jövedéki- és népegészségügyi termékadó nélküli árbevétel – 3,070 milliárd forintot tett ki, 15,1 százalékkal kevesebbet az bázisidőszaki árbevételénél.
A belföldi értékesítés nettó árbevétele 593 millió forinttal csökkent, a saját termelésű termékek nettó árbevétele a hazai piacon 551 millió forinttal mérséklődött, 2,503 milliárd forintról 1,952 milliárd forintra. Ezen belül a prémium termékek árbevétele 20,6 százalékkal, a minőségi termékeké 26 százalékkal esett vissza.
Az exportárbevétel 412 millió forintot tett ki, 13,4 százalékkal nőtt, leginkább az olasz exportnak köszönhetően, amely 23 százalékkal bővült az előző év azonos időszakához képest – közölte a Zwack Unicum.
A tájékoztatás szerint a társaság működési eredménye 312 millió forint lett, ami 49,1 százalékkal alacsonyabb az előző évinél.
A Zwack részvényeivel a BÉT prémium kategóriájában kereskednek, a papír záróára kedden 16 750 forint volt, az elmúlt egy évben legmagasabb árfolyamuk 18 000 forint, a legalacsonyabb 16 150 forint volt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb értékben a gabonafélék árbevétele nőtt
A mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek 24 árucsoportja közül 14 exportértéke…
Tovább olvasom >Semlegestől a karakteresig
Újjászületések és merész fejlesztések tanúi lehetünk a vodka világában, a…
Tovább olvasom >Jól boldogul a Beiersdorf a Niveának köszönhetően
Komoly növekedésbe lendült a Nivea az év első felében, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >