Csökkent a kiskereskedelem forgalma az Egyesült Államokban
Váratlanul jelentősen csökkent a kiskereskedelem forgalma az Egyesült Államokban. A Bloomberg elemzése szerint, miután februárban 0,1 százalékos visszaesést tapasztaltak a vásárlói kedvben, márciusban az eladások már néhány területen 0,8 százalékkal csökkentek. A gépjárműpiac szenvedte meg az elmúlt hónapot a legjobban, melyben 2,1 százalékos visszaesés következett be, de az éttermek is megszenvedték az év elejét a 0,8 százalékos csökkenéssel.
Az amerikai Kereskedelmi Minisztérium elemzése szerint a kereskedelem időszakos megtorpanásának oka, hogy az olajárak márciusban 21 centtel nőttek. Azonban a minisztérium szerint ez csak átmeneti megtorpanás, a munkaerőpiac továbbra is rohamosan fejlődik, márciusban 215 ezer új munkavállalót regisztráltak, illetve a kereskedelemben az elmúlt évben jelentős árcsökkenés volt tapasztalható, melynek pozitív eredményei idén is meg fognak mutatkozni.
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >Óvatosabban toboroznak a cégek jelenleg, mint ahogyan azt év elején tervezték
Az átlagos jelentkezőszámok továbbra is különösen magasnak számítanak a magyarországi…
Tovább olvasom >Júliusban a GKI konjunktúra indexe enyhén csökkent
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Szárnyalnak az árak a baromfipiacon: drágult a csirke, a pulyka és a tojás is
Az elmúlt hónapokban látványos áremelkedés zajlott le a hazai baromfi-…
Tovább olvasom >