Csökkent a hűtött szendvicsek eladása a Mercadonánál
Harminc százalékkal esett a Mercadona hűtött szendvicseinek eladási aránya a koronavírus kitörése óta.
A spanyol kiskereskedő a csökkenést a változó fogyasztói szokásoknak tudja be. Az országban április 16-án vezették be a korlátozásokat.

Kevesebben esznek hűtött szendvicset a járvány kitörése óta
A járvány kitörése előtt a szendvicseket főleg munkahelyeken fogyasztották, vagy más, otthonon kívüli helyszínen.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
Az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége jegyében a spanyol Mercadona 2024-ben…
Tovább olvasom >Személyre szabott AI-vásárlóasszisztenst vezet be a Mercadona
Személyre szabott AI-alapú vásárlóasszisztens, a MercadonIA könnyíti meg a spanyol…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Május 13-án startol a 44. Országos Borverseny – Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnöksége mellett nyitják meg a rangos eseményt
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) 2025. május 13-án rendezi meg…
Tovább olvasom >Portugieser csúcstalálkozó: Megvannak a jubileum győztesei
Április 23-án immár tizedik alkalommal szerveztek nemzetközi versenyt a portugieser…
Tovább olvasom >