Csökkent a hűtött szendvicsek eladása a Mercadonánál
Harminc százalékkal esett a Mercadona hűtött szendvicseinek eladási aránya a koronavírus kitörése óta.
A spanyol kiskereskedő a csökkenést a változó fogyasztói szokásoknak tudja be. Az országban április 16-án vezették be a korlátozásokat.

Kevesebben esznek hűtött szendvicset a járvány kitörése óta
A járvány kitörése előtt a szendvicseket főleg munkahelyeken fogyasztották, vagy más, otthonon kívüli helyszínen.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a Mercadona piacvezető szerepe Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Signature 40 – a régió új közös nyelve: Interjú Nagy Mártonnal és Vaszary Ádámmal a Signature Platform 2026-os új dimenziójáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
