Csökkent a hűtött szendvicsek eladása a Mercadonánál
Harminc százalékkal esett a Mercadona hűtött szendvicseinek eladási aránya a koronavírus kitörése óta.
A spanyol kiskereskedő a csökkenést a változó fogyasztói szokásoknak tudja be. Az országban április 16-án vezették be a korlátozásokat.

Kevesebben esznek hűtött szendvicset a járvány kitörése óta
A járvány kitörése előtt a szendvicseket főleg munkahelyeken fogyasztották, vagy más, otthonon kívüli helyszínen.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Személyre szabott AI-vásárlóasszisztenst vezet be a Mercadona
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Számos kiemelkedő nemzetközi előadó az idei Marketing Summiton
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megkezdődött a Belvárosi Sörfesztivál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Junior Prima Díj magyar ismeretterjesztés és média kategória 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >