Csökkent a hűtött szendvicsek eladása a Mercadonánál
Harminc százalékkal esett a Mercadona hűtött szendvicseinek eladási aránya a koronavírus kitörése óta.
A spanyol kiskereskedő a csökkenést a változó fogyasztói szokásoknak tudja be. Az országban április 16-án vezették be a korlátozásokat.

Kevesebben esznek hűtött szendvicset a járvány kitörése óta
A járvány kitörése előtt a szendvicseket főleg munkahelyeken fogyasztották, vagy más, otthonon kívüli helyszínen.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
Az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége jegyében a spanyol Mercadona 2024-ben…
Tovább olvasom >Személyre szabott AI-vásárlóasszisztenst vezet be a Mercadona
Személyre szabott AI-alapú vásárlóasszisztens, a MercadonIA könnyíti meg a spanyol…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >