Csökken az árbevétel az idén, de bízik a magyar piacban a dán Flying Tiger
A koronavírus-járvány miatt az idén csökkenő árbevételre számít a dán Flying Tiger üzlethálózat Magyarországon, ugyanakkor jövőre további boltnyitást terveznek – tájékoztatta a dizájnüzletlánc az MTI-t.
A cég a biztonságosabb vásárlás érdekében új lehetőségként bevezette, hogy regisztrálni lehet nyitás előtti privát vásárlásra. A negyedórás periódusokra üzletenként legfeljebb 20 ember jelentkezhet, vásárlási kötelezettség nincs. A szolgáltatást Belgiumban próbálták ki először, ahol az érdeklődők kedvezően fogadták, Magyarország a második, ahol biztosítják ezt a lehetőséget – közölték.
Az ajándékokat és dizájn termékeket forgalmazó Flying Tiger Copenhagen 2015-ben nyitotta az első üzletét Magyarországon, mára a Tiger Stores Hungary Zrt. vezetésével 11 üzlet működik a hazai hálózatban, ahol 60 munkavállalót foglalkoztatnak. A vállalat tavaly bruttó 2,8 milliárd forint árbevételt ért el az előző évi bruttó 2,5 milliárd forint után, 2019-es üzemi eredménye nettó 90 millió forint volt.
A tájékoztatás szerint a vállalat további tervei között szerepel magyarországi webshopjuk mielőbbi megnyitása.
A Flying Tiger Copenhagen 29 országban, 950 bolttal van jelen, a dán dizájnt képviselő vállalat termékeinek jellemzője a humor és a kreativitás. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Randstad: az FMCG és a HORECA szektor a legbizakodóbb árbevétel emelkedés terén
A megkérdezett magyarországi vállalatok 50 százaléka nettó árbevételének emelkedésére számít…
Tovább olvasom >A legnagyobb értékben a gabonafélék árbevétele nőtt
A mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek 24 árucsoportja közül 14 exportértéke…
Tovább olvasom >Jól boldogul a Beiersdorf a Niveának köszönhetően
Komoly növekedésbe lendült a Nivea az év első felében, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >