Csökken a mentesek ára a Kiflinél
A szeptemberi több mint ötven után októberben 77 glutén-, laktóz- és hozzáadottcukor-mentes étel és növényi ital árát csökkentette a Kifli.hu online szupermarket a piacon egyedülálló szintre. Az árakat a cég az év utolsó napjáig tartja, és teljes elégedettségi garanciát is vállal a termékekre.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
A kampány hátterében az áll, hogy a Kifli nem tartja fairnek, hogy a speciális élelmiszereket fogyasztó vásárlóknak – akár ételérzékenység miatt, akár saját elhatározásból – többet kell fizetniük, mint a hagyományos élelmiszereket vásárlóknak.
– A vásárlók reakciója elképesztő volt a kampány során. A „speciális diéta, tudatos táplálkozás” kategóriában 50%-os keresletnövekedést tapasztaltunk, az akcióban részt vevő alapvető mentes cikkek terén pedig a korábbiakhoz képest dupla forgalmat. Vásárlóink egyharmada vásárol a speciális és mentes kategóriából, a termékek minden ötödik kosár részét képezik. Már az első három hétben több ezer vásárló részesült a program előnyeiből – mondta Gabriel Makki, a Kifli.hu vezérigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >Mikroműanyagok az üveges italokban
Egy friss francia kutatás szerint az üvegpalackos italok több mikroműanyagot…
Tovább olvasom >Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >