Csökken a Carrefour hipermarketek nettó kereskedelmi területe Franciaországban
A Le Figaro napilap információ szerint a kereskedelmi lánc legnagyobb áruházának területét hatezer négyzetméterrel szűkítenék.
A Toulouse közelében fekvő,
összesen 25 ezer négyzetméteres hipermarket egyike
a Carrefour legrosszabbul teljesítő áruházainak.
Az egy négyzetméterre eső forgalom több mint
30%-al marad el a 218 másik francia hipermarketétől. A
cég úgy tervezi, hogy a háztartási és
szórakoztató elektronikai osztályt, a könyv
és barkácsáru részlegen található
termékeket kiárusítják vagy eladják
szakáruházaknak. José Luis Duran, a Carrefour
ügyvezető igazgatója nemrég úgy
rendelkezett, hogy a jövőben hét másik
hipermarket kereskedelmi területét is meg kell kurtítani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >