Csökken a Carrefour hipermarketek nettó kereskedelmi területe Franciaországban
A Le Figaro napilap információ szerint a kereskedelmi lánc legnagyobb áruházának területét hatezer négyzetméterrel szűkítenék.
A Toulouse közelében fekvő,
összesen 25 ezer négyzetméteres hipermarket egyike
a Carrefour legrosszabbul teljesítő áruházainak.
Az egy négyzetméterre eső forgalom több mint
30%-al marad el a 218 másik francia hipermarketétől. A
cég úgy tervezi, hogy a háztartási és
szórakoztató elektronikai osztályt, a könyv
és barkácsáru részlegen található
termékeket kiárusítják vagy eladják
szakáruházaknak. José Luis Duran, a Carrefour
ügyvezető igazgatója nemrég úgy
rendelkezett, hogy a jövőben hét másik
hipermarket kereskedelmi területét is meg kell kurtítani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >