Csökken a Carrefour hipermarketek nettó kereskedelmi területe Franciaországban
A Le Figaro napilap információ szerint a kereskedelmi lánc legnagyobb áruházának területét hatezer négyzetméterrel szűkítenék.
A Toulouse közelében fekvő,
összesen 25 ezer négyzetméteres hipermarket egyike
a Carrefour legrosszabbul teljesítő áruházainak.
Az egy négyzetméterre eső forgalom több mint
30%-al marad el a 218 másik francia hipermarketétől. A
cég úgy tervezi, hogy a háztartási és
szórakoztató elektronikai osztályt, a könyv
és barkácsáru részlegen található
termékeket kiárusítják vagy eladják
szakáruházaknak. José Luis Duran, a Carrefour
ügyvezető igazgatója nemrég úgy
rendelkezett, hogy a jövőben hét másik
hipermarket kereskedelmi területét is meg kell kurtítani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >