Csökken a 7Days Mini Croissantok mérete
A legfrissebb élelmiszeripari hírek szerint változás várható a népszerű 7Days mini croissantok piacán. A Telex értesülései alapján június 15-én a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) kiszereléscsökkentést bemutató oldalán jelent meg, hogy a 7Days mini croissant és a 7Days Doub!e Max mini croissant kiszerelése a közeljövőben csökkeni fog.
Mindkét termék esetében a megszokott 200 grammos kiszerelés 185 grammosra módosul. Ez a kiszereléscsökkentés közel 8%-os csökkenést jelent, ami jelentős változásnak számít a fogyasztók számára. Az információkból azonban nem derül ki, hogy a kisebb kiszerelés eredményeként a croissant-ok mérete lesz-e kisebb, vagy egyszerűen kevesebb darab lesz a csomagban.
Ez a lépés része lehet a szélesebb körben megfigyelhető „shrinkflation” jelenségnek, ahol a termékek ára változatlan marad, míg a kiszerelés mérete csökken. Ez gyakran a gyártási költségek növekedésére adott válaszként történik, anélkül, hogy a fogyasztók közvetlen áremelkedést tapasztalnának.
A kiszerelés csökkenése fontos információ a fogyasztók számára, hiszen hatással lehet a vásárlási döntéseikre, különösen azok számára, akik nagy mennyiségben fogyasztják ezeket a termékeket. A változások pontos időpontja és további részletei egyelőre nem ismertek, de várhatóan a következő hetekben további tájékoztatás érkezik a gyártótól és a forgalmazóktól.
Kapcsolódó cikkeink
Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Neubauer Katalin: „Az erős állami beavatkozás hosszú távon biztosan nem célravezető”
A hazai kereskedelmi vállalkozások számára 2024-ben nem csak az infláció…
Tovább olvasom >A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >