Csökken a 7Days Mini Croissantok mérete
A legfrissebb élelmiszeripari hírek szerint változás várható a népszerű 7Days mini croissantok piacán. A Telex értesülései alapján június 15-én a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) kiszereléscsökkentést bemutató oldalán jelent meg, hogy a 7Days mini croissant és a 7Days Doub!e Max mini croissant kiszerelése a közeljövőben csökkeni fog.
Mindkét termék esetében a megszokott 200 grammos kiszerelés 185 grammosra módosul. Ez a kiszereléscsökkentés közel 8%-os csökkenést jelent, ami jelentős változásnak számít a fogyasztók számára. Az információkból azonban nem derül ki, hogy a kisebb kiszerelés eredményeként a croissant-ok mérete lesz-e kisebb, vagy egyszerűen kevesebb darab lesz a csomagban.
Ez a lépés része lehet a szélesebb körben megfigyelhető „shrinkflation” jelenségnek, ahol a termékek ára változatlan marad, míg a kiszerelés mérete csökken. Ez gyakran a gyártási költségek növekedésére adott válaszként történik, anélkül, hogy a fogyasztók közvetlen áremelkedést tapasztalnának.
A kiszerelés csökkenése fontos információ a fogyasztók számára, hiszen hatással lehet a vásárlási döntéseikre, különösen azok számára, akik nagy mennyiségben fogyasztják ezeket a termékeket. A változások pontos időpontja és további részletei egyelőre nem ismertek, de várhatóan a következő hetekben további tájékoztatás érkezik a gyártótól és a forgalmazóktól.
Kapcsolódó cikkeink
A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >Neubauer Katalin: „Az erős állami beavatkozás hosszú távon biztosan nem célravezető”
A hazai kereskedelmi vállalkozások számára 2024-ben nem csak az infláció…
Tovább olvasom >A zsugorinfláció egyre több terméket érint
2025 januárjában is folytatódott a zsugorinfláció, több élelmiszer és piperecikk…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >