CsokiSztori
Manapság rendkívül erős fogyasztói trend a transzparencia, vagyis az átláthatóság iránti igény. A San Francisco-i illetőségű Original-Beans minden értékesített tábla csoki után ültet egy fát az esőerdőben, amelyről a vásárló egy tanúsítványt kap. Továbbá a csomagolásban található dokumentumok nemcsak a Bolíviából, Ecuadorból és a Kongói Köztársaságból származó csokoládék származásával kapcsolatos információkat, hanem a facsemete pontos helyét is tartalmazzák.
A cég szlogenje: „Egy tábla, egy fa, nézd meg!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GVH: az árréscsökkentés mérsékelte az árakat, az OKSZ bírálatát vitatják
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közlése szerint az árréscsökkentés eredményes volt,…
Tovább olvasom >Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >Meghosszabbította a kormány az árrésstopot
Orbán Viktor a Harcosok Klubja nevű Facebook-csoportban jelentette be, hogy…
Tovább olvasom >