CsokiSztori
🎧 Hallgasd a cikket:
Manapság rendkívül erős fogyasztói trend a transzparencia, vagyis az átláthatóság iránti igény. A San Francisco-i illetőségű Original-Beans minden értékesített tábla csoki után ültet egy fát az esőerdőben, amelyről a vásárló egy tanúsítványt kap. Továbbá a csomagolásban található dokumentumok nemcsak a Bolíviából, Ecuadorból és a Kongói Köztársaságból származó csokoládék származásával kapcsolatos információkat, hanem a facsemete pontos helyét is tartalmazzák.
A cég szlogenje: „Egy tábla, egy fa, nézd meg!
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Örök életű mérgek – az ételcsomagolások új kockázata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Emelkedő árak, csökkenő export – vegyes képet mutat a magyar baromfiágazat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >