CsokiSztori
Manapság rendkívül erős fogyasztói trend a transzparencia, vagyis az átláthatóság iránti igény. A San Francisco-i illetőségű Original-Beans minden értékesített tábla csoki után ültet egy fát az esőerdőben, amelyről a vásárló egy tanúsítványt kap. Továbbá a csomagolásban található dokumentumok nemcsak a Bolíviából, Ecuadorból és a Kongói Köztársaságból származó csokoládék származásával kapcsolatos információkat, hanem a facsemete pontos helyét is tartalmazzák.
A cég szlogenje: „Egy tábla, egy fa, nézd meg!
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >