Csokigyártó a gyerekkori elhízás ellen
A jövőben nem reklámoz 12 éven aluli gyerekeknek a Masterfoods.Ez az első alkalom, hogy egy vezető élelmiszergyártó úgy határozott, kiveszi
reklámcélcsoportjai közül a tizenkét év alattiakat. A Mars, a Snickers és a
Twix gyártója azért döntött így, mert egyre inkább úgy tűnik, kapcsolat van az
édesség hirdetések és a gyerekek korai elhízása között.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >