Csokigyártó a gyerekkori elhízás ellen
A jövőben nem reklámoz 12 éven aluli gyerekeknek a Masterfoods.Ez az első alkalom, hogy egy vezető élelmiszergyártó úgy határozott, kiveszi
reklámcélcsoportjai közül a tizenkét év alattiakat. A Mars, a Snickers és a
Twix gyártója azért döntött így, mert egyre inkább úgy tűnik, kapcsolat van az
édesség hirdetések és a gyerekek korai elhízása között.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >