Csokigyártó a gyerekkori elhízás ellen
A jövőben nem reklámoz 12 éven aluli gyerekeknek a Masterfoods.Ez az első alkalom, hogy egy vezető élelmiszergyártó úgy határozott, kiveszi
reklámcélcsoportjai közül a tizenkét év alattiakat. A Mars, a Snickers és a
Twix gyártója azért döntött így, mert egyre inkább úgy tűnik, kapcsolat van az
édesség hirdetések és a gyerekek korai elhízása között.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >