Csokigyártó a gyerekkori elhízás ellen
A jövőben nem reklámoz 12 éven aluli gyerekeknek a Masterfoods.Ez az első alkalom, hogy egy vezető élelmiszergyártó úgy határozott, kiveszi
reklámcélcsoportjai közül a tizenkét év alattiakat. A Mars, a Snickers és a
Twix gyártója azért döntött így, mert egyre inkább úgy tűnik, kapcsolat van az
édesség hirdetések és a gyerekek korai elhízása között.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >Drágul a csokoládé, mégis veszik: fényes árbevétel, olvadó profit a Lindtnél
A Lindt & Sprüngli svájci csokoládégyártó idén ismét bebizonyította, hogy…
Tovább olvasom >