Csillag-Vella Rita az Emocionális Marketing új tulajdonos partnere
Csillag-Vella Rita 25 éves szakmai múlttal a GfK Hungáriától érkezett, és aktív tagként szállt be a társaságba, azzal a céllal, hogy új üzletágat építsen fel a cégen belül.
– Volt rálátásom, hogy mivel foglalkozik az EMO, a jelenlegi portfólióhoz kifejezetten jól illeszkedik az adatmenedzsment, egyre jobban érződik, hogy van létjogosultsága az integrált marketinginformációs rendszereknek, amelyek első lépésben hasznosítják a meglévő tudást, amire célzottan lehet kutatási projekteket építeni – mondta az új tulajdonos partner.
– Rita tudása jól kiegészíti az EMO tevékenységét, az adatelemzés révén jobb és pontosabb képet alkothatunk a piaci folyamatokról, így támogatva ügyfeleinket – hangsúlyozta Steigervald Krisztián, aki 50 százalékos tulajdonrészt és az ügyvezetői posztot tartotta meg a társaságban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >