Cseh piacra is termel a SPAR bicskei húsüzeme
Január eleje óta 15 cseh Interspart lát el bicskei húsüzeméből a SPAR Magyarország Kft. Az utolsó negyedéves próbaszállítások sikeresnek bizonyultak, így a belföldi forgalom csökkenése ellenére sem kell visszafogni a húsüzem termelését.
Feiner Péter, a társaság vezetője rámutatott, hogy az év első napjaiban 10-15 százalékkal az elmúlt év azonos időszakában elért forgalom alatt maradt az élelmiszer-kereskedelmi vállalatok bevétele, a saját márkás cikkek, különösen a diszkonttermékek és az akciós termékek előtérbe kerülése miatt.
Így van ez a Sparnál is, ahol érezhetően erősödött az elmúlt évben az S-Budget diszkonttermékcsalád forgalma. Emellett az akciós termékek részaránya is egyre nő. Egy év alatt szinte szélsőségesen árérzékeny lett a magyar fogyasztó – mondta Feiner Péter, kiemelve ugyanakkor, hogy az idén milliárdos nagyságrendű beruházásokat végez a 15 ezer fős társaság. Az idén további 70 egykori Plust alakítanak át teljes mértékben a Spar-előírások szerint. A cég elmúlt évi árbevétele a Plus-felvásárlás eredményeként némileg meghaladta a 2008-as 326 milliárd forintos szintet – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >