Csatlakozik a COOP-hálózat a Tej Terméktanácshoz
Megszületett a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának döntése, ezzel a kereskedelmi lánc csatlakozik a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanácshoz. A COOP a lépéstől a termelőkkel és feldolgozókkal való eddig is szoros együttműködés további erősödését várja.
A CO-OP Hungary Zrt. igazgatósága meghozta döntését, amelynek értelmében a COOP üzletlánc csatlakozik a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanácshoz, hogy ezáltal is segítse a magyar tejtermelők, -feldolgozók és a kereskedelem minél hatékonyabb együttműködését. Az üzletlánc jogi kereteken belül érdekelt abban, hogy a hazai termelés minél biztosabb piacokra támaszkodhasson. A sikeres termelés és feldolgozás stabil munkahelyeket jelent, a biztos munkabér pedig a fogyasztásban is jelentkezik, ezért a jól működő hazai gazdaság a COOP létérdeke is.
A COOP a tagságával összhangban ezért folytatja és tovább erősíti a korábbiakban is működő gyakorlatát, és amikor csak lehet, Magyarországon előállított termékeket, magyar tejet, tejterméket kínál a vásárlóknak. A lépéstől a teljes egészében magyar tulajdoni háttérrel rendelkező kereskedelmi hálózat azt várja, hogy a hazai tejtermékek a korábbiaknál is nagyobb arányban jutnak el a fogyasztókhoz. Ehhez azonban szükséges, hogy a tejfeldolgozók versenyképes árú termékeket megfelelő mennyiségben nyújtsanak esetleges hiányok esetén is.
Az üzletlánc hangsúlyozta: több évtizedes működése során a COOP mindig is a hazai termelők és feldolgozók biztos és korrekt partnere volt, és a jövőben is a hazai áruk egyik legfontosabb értékesítője kíván maradni.
A COOP alapfeladata ugyanakkor vásárlóinak kiszolgálása nap mint nap, megfelelő mennyiségű, minőségű és versenyképes árú termékekkel. A termelés, a feldolgozás és a kereskedelem hosszú távú összhangjához a kereskedelemnek értenie kell a termelés ciklikusságát, a termelőknek és a feldolgozóknak pedig el kell fogadniuk a kereskedelem sajátosságait, és alkalmazkodniuk kell a vásárlói igényekhez.
A COOP egyúttal rámutatott: üzleteiben a hazai tej és tejtermék aránya eddig is meghaladta a nyolcvan százalékot, az importra pedig csak kiegészítő beszerzési forrásként támaszkodtak a kereskedelmi hálózat tagjai.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >